English

اسامی غایبان استقلال برای فینال جام حذفی مشخص شدند

در آستانه دیدار فینال جام حذفی کشور، مصدومان استقلال رفته رفته سلامتی خود را به دست آورده تا امکان حضور در این بازی را از دست ندهند.

اسامی غایبان استقلال برای فینال جام حذفی  مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری موج، در هفته های پایانی لیگ برتر بار دیگر آمار بازیکنان آسیب دیده استقلال بالا رفت تا شفر در بازی های آخر فصلش امکان استفاده از همه مهره هایش را نداشته باشد. اما شرایط برای بازیکنان آسیب دیده استقلال بهتر شد و حالا در آستانه دیدار نهایی فینال جام حذفی شرایط بازیکنان آماده حضور در میدان هستند.

سید مجید حسینی مدافع میانی آبی پوشان که چند هفته ای را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود در آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر دقایق کوتاهی به میدان رفت تا مشخص شود از بند آسیب دیدگی رها شده و مشکلی ندارد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان

حسینی در روزهای گذشته تمرینات کاملی با آبی پوشان انجام داد و آمادگی کامل برای حضور در میدان را به دست آورد تا در صورت نیاز شفر بتواند در فینال جام حذفی از مدافع جوان و ملی پوشش استفاده کند. فرشید باقری یکی دیگر از مصدومان این تیم که در چند هفته پایانی رقابتها به دلیل مصدومیت از میدان دور بود موفق شد تمریناتش را کامل انجام دهد تا مشخص شود این بازیکن هم از بند آسیب دیدگی رها شده است.

تیم فوتبال استقلال تهران در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهتش در خرمشهر به مصاف تیم خونه به خونه بابل می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه