English

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

استقلال در آخرین دیدار خانگی خود به مصاف پیکان می رود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری موج، تیم استقلال روز یکشنبه در غیاب چهره های اصلی خودش به دیدار پیکان می رود. این دیدار برای تیم شفر از اهمیت زیادی برخوردار است و آبی ها اگر می خواهند به رده دوم جدول برسند در این دیدار انتخابی به جز شکست پیکان راهی ندارند و باید هر سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کنند.

تیم شفر در این دیدار فرشید باقری، مجید حسینی و روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و البته غیبت محسن کریمی، مهدی قائدی و پادوانی دیگر برای آبی ها تکراری شده است. با این وجود سرمربی آلمانی همچنان برای انتخاب تیم خود گزینه های مناسبی در اختیار دارد و می تواند با استفاده از بازیکنان مختلف، معادلات مجید جلالی برای این دیدار را بر هم بزند.

حسین حسینی بعد از نیمکت نشینی در لیگ قهرمانان آسیا برابر پیکان آخرین دیدار لیگ برتری خود را برگزار می کند و احتمالا در نقش جهان نیمکت نشین خواهد شد تا رحمتی برای فینال حذفی آماده شود.

  زوج منتظری و سهرابیان که در هفته های گذشته با مصدومیت بازیکنان استقلال تبدیل به انتخاب همیشگی شفر شده است، در مرکز خط دفاعی به میدان می روند تا وریا غفوری و امید نورافکن در کناره های خط دفاعی قرار بگیرند و خط دفاعی استقلال با 3 بازیکن ملی پوش شکل بگیرد.

مثلث میانی زمین شفر را ابراهیمی و شجاعیان در کنار جپاروف شکل می دهند تا شجاعیان با یک جا به جایی به مرکز زمین منتقل شود و جانشین باقری در کنار ابراهیمی باشد. در این ترکیب ابراهیمی بر خلاف بازی های قبلی وظیفه ای متفاوت خواهد داشت و باید بیشتر در توپ گیری و تخریب بازی حریف به استقلال کمک کند و شجاعیان نیز وظیفه پخش کردن توپ را خواهد داشت و شرایطی مانند آنچه در گسترش فولاد تجربه کرد برای او تکرار می شود.

خط حمله استقلال نیز با یک سورپرایز همراه است. قربانی و تیام احتمالا از ابتدا به میدان می روند اما تیام در این دیدار بال چپ خواهد بود و در نهایت با حضور اسماعیلی، ترکیب آبی پوشان برابر پیکان نهایی خواهد شد. تیام هر چند خود را به عنوان یک مهاجم هدف موفق در فوتبال ایران معرفی کرده اما اطلاعات او در سایت های مختلف نشان می دهد که این بازیکن در پست بال چپ نیز تجربه های موفقی دارد و با این پست خیلی غریبه نیست تا به این ترتیب برای اولین مرتبه در پست جدید قرار گیرد.

شفر در صورت انتخاب این ترکیب، بویان، زکی پور، جابر انصاری، خسرو حیدری و بهنام برزای را روی نیمکت برای تغییر نتیجه بازی و انجام تعویض در نیمه دوم در اختیار خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه