English

دی فرانچسکو:

نباید منتظر بمانیم تا حریف بر ما فشار آورد

سرمربی رم با شکست مقابل لیورپول گفت: نباید منتظر بمانیم تا حریف بر ما فشار آورد. این دیدار به پایان رسید و به بازی برگشت و جبران نتیجه‌ فکر می کنیم.

نباید منتظر بمانیم تا حریف بر ما فشار آورد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، رم در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد با نتیجه‌ پنج بر دو برابر لیورپول تن به شکست داد. با وجود این شکست سنگین سرمربی رم امیدوار به رقم زدن یک شگفتی دیگر در ورزشگاه المپیکو است.

دی فرانچسکو، سرمربی رم در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: واکنش ما نسبت به گل های زیاد لیورپول دیر اتفاق افتاد و در دقایق پایانی شروع به گلزنی کردیم اما به هر حال دو گلی که به ثمر رساندیم ما را امیدوار به جبران بازی در ورزشگاه خانگی کرد. اطمینان دارم که می‌توانیم در دیدار برگشت جبران کنیم و بازی متفاوتی را به نمایش گذاریم.

او ادامه‌ داد: نباید دیگر درباره بازی برابر بارسلونا صحبت کنیم. در 20 دقیقه نخست با سیستم 3-5- 2 بازی کردیم و توانستیم بازی خوبی را برابر لیورپول به نمایش گذاریم. بنابرین مشکل سیستم بازی تیم نبود،‌ بلکه مشکل اصلی این بود که توپ را به راحتی از  دست می‌دادیم و به بازیکنان حریف تقدیم می‌کردیم. هنوز بازی برگشت باقی مانده و می‌توانیم در آن دیدار نتیجه‌ دیگری به دست آوریم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

دی فرانچسکو در ادامه‌ سخنان خود، ‌اضافه کرد: اگر امیدوار به بازگشت در المپیکو نباشیم پس بهتر است که اصلا به میدان نرویم. لیورپول بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت. آنها پر تلاش و دونده ظاهر شدند و بازیکنان هر گاه توپ را از دست می دادند به سرعت آن را به دست می آوردند. از نظر بدنی ضعیف تر از  حریف بودیم. رم به خاطر توانایی بالای بازیکنان خوب در برابر ستاره های بزرگ توانست به این مرحله راه پیدا کند. نباید منتظر بمانیم تا حریف بر ما فشار آورد. این دیدار به پایان رسید و به بازی برگشت و جبران نتیجه‌ فکر می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی