English

دی فرانچسکو:

باید اعتراف کنم که در دیدار برابر تورینو نوسان زیادی داشتیم

سرمربی رم با وجود پیروزی قاطع برابر تورینو گفت: باید اعتراف کنم که در این دیدار نوسان زیادی داشتیم و توازن لازم وجود نداشت.

باید اعتراف کنم که در دیدار برابر تورینو نوسان زیادی داشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  مدیاست، در هفته بیست و هشتم رقابت‌ های سری A، تیم رم به مصاف تورینو رفت و توانست با سه گل بازی را به سود خود به پایان برساند تا جایگاهش را در رده سوم جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند. با این حال به نظر می‌رسد که دی فرانچسکو با وجود پیروزی قاطع در این دیدار از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

سرمربی تیم رم در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. تورینو بهتر بازی کرد و ما کمی خسته بودیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و ناینگولان سهم به‌سزایی در  برتری ما داشت. اشتباهات بدی داشتیم که باعث شد حریف چند بار در موقعیت گلزنی قرار بگیرد.

دی فرانچسکو

او ادامه‌ داد: باید اعتراف کنم که در این  دیدار نوسان زیادی داشتیم و توازن لازم وجود نداشت. به‌ هر حال این  دیدار به پایان رسیده و باید آن را فراموش کرد.

رم دیدار سختی در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو دارد. این تیم در دیدار رفت یک هشتم نهایی با نتیجه‌ ۲ بر یک برابر شاختار تن به شکست داده است.

سرمربی رم درباره دیدار برگشت برابر شاختار گفت‌: شاختار تیم خوبی است. آنها بازیکنان برزیلی زیادی در اختیار دارند و حریف رنگ و بوی اوکراینی ندارد. با این حال باید بگویم که این تیم را با مشکل مواجه خواهیم ساخت. رم یار دوازدهم خود را در دیدار برگشت در اختیار دارد و منتظر حمایت هواداران خود هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی