English

والورده:

برای قهرمانی تنها به دو پیروزی نیاز داریم

سرمربی بارسلونا با تساوی مقابل سلتاویگو گفت: برای قهرمانی تنها به دو پیروزی نیاز داریم و باید برای رسیدن به آن تمام تلاشمان را کنیم.

برای قهرمانی تنها به دو پیروزی نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  آس،  بارسلونا در هفته‌ سی و سوم لالیگا دیشب به مصاف سلتاویگو رفت و توانست با نتیجه 2 ب 2 مساوی کند.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از بازی گفت‌: بازی، بازی بود به خصوص در نیمه اول. نمایش خوبی داشتیم و حریف را دچار مشکل کردیم اما آنها نیز از توپ‌هایی که از دست می‌دادیم قصد داشتند به ما ضربه بزنند. در نهایت در ۴۵ ‌دقیقه نخست بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت. سپس در نیمه دوم دوباره واکنش نشان دادیم و به گل رسیدیم. پس از اخراج سرخی روبرتو، حریف نسبت به ما برتری داشت و مجبور به عقب نشینی شدیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: کسب یک امتیاز هم خوب است اما ما به قصد پیروزی به این ورزشگاه رفته بودیم. با اخراج روبرتو مشکلاتمان افزایش یافت ولی به‌ هر حال یک امتیاز به دست آوردیم. برای قهرمانی تنها به دو پیروزی نیاز داریم و باید برای  رسیدن به آن تمام تلاشمان را کنیم.

سرمربی ‌اسپانیایی در مورد آمادگی تیمش برای فینال کوپا دل ری (بامداد یکشنبه) گفت‌: تغییراتی در ترکیب داشتیم. برخی از بازیکنان در چند بازی پیاپی حضور داشتند به همین خاطر ترجیح دادم تیم را همراهی نکنند. همیشه تغییرات با ریسک همراه است اما ما در کوپا دل ری نیز از سیستم چرخشی استفاده کردیم. به نظرم به خوبی برای دیدار مقابل سویا آماده خواهیم شد. می‌خواهیم یک‌شنبه هوادارانمان را با قهرمانی شاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه