English

والورده:

چلسی ما را تحت فشار قرار خواهد داد

سرمربی ‌اسپانیایی در رابطه با بازی چلسی گفت: مانند بازی رفت این دیدار نیز سخت خواهد بود. چلسی تیم خیلی قوی است و خیلی خوب دفاع می‌کند. این تیم ما را تحت فشار قرار خواهد داد.

چلسی ما را تحت فشار قرار خواهد داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در هفته‌ بیست و هشتم لالیگا به مصاف مالاگا رفت و توانستدهد.

ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: سه امتیاز بازی را کسب کردیم. همه چیز در نیمه اول اتفاق افتاد. دو گل به ثمر رساندیم. می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری را به ثمر برسانیم چون حریف ۱۰ نفره بود. نیمه دوم متفاوت بود و حریف‌مان عقب نشینی کرده بود. من به بازی چهارشنبه فکر می‌کردم و نمی خواستم اتفاق خاصی برای بازیکنان رخ دهد. می‌خواستیم سه امتیاز ممکن را از این بازی کسب کنیم. زمانی که برابر تیم قعرنشین بازی می‌کنید همه فکر می‌کنند که به راحتی پیروز خواهید شد اما این چنین نیست.

سرمربی بارسلونا در مورد تعویض‌ها اظهار کرد: سرخی روبرتو با یک آسیب‌دیدگی جزیی روبه‌رو شد، جوردی آلبا هم با مشکل روبه‌رو شد و آن‌ها را تعویض کردم تا بیش از این مشکلی برایشان به وجود نیاید.

بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی خواهد رفت. سرمربی ‌اسپانیایی در رابطه  با این بازی گفت‌: مانند بازی رفت این دیدار نیز سخت خواهد بود. چلسی تیم خیلی قوی است و خیلی خوب  دفاع می‌کند. این تیم ما را تحت فشار قرار خواهد داد.

لیونل مسی در بازی دیشب به علت تولد سومین فرزندش حضور نداشت. والورده در مورد نبود مسی اظهار کرد: پیش از این که از خانه خارج شوم کارلس ناوال با من تماس گرفت و من را از این اتفاق با خبر کرد. می‌دانستیم که قرار است در چنین روزی این اتفاق بیافتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه