English

امانوئل پتی:

پوگبا باید به مبارزه خود با مورینیو پایان دهد

امانوئل پتی گفت: پوگبا باید به مبارزه خود با مورینیو پایان دهد و چنین اختلافی اصلا به سود منچستریونایتد نیست.

پوگبا باید به مبارزه خود با مورینیو پایان دهد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اسکای اسپورت، پل پوگبا عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ شیاطین سرخ و لیگ برتر انگلیس را یدک می‌کشد. پوگبا باید به مبارزه خود با مورینیو پایان دهد و چنین اختلافی اصلا به سود منچستریونایتد نیست.

پوگبا در دیدار منچستریونایتد برابر سویا به عنوان یار جایگزین به میدان رفت و نمایشی ضعیف از خود نشان داد که باعث انتقاد تند رسانه‌های انگلیسی از او شد.

امانوئل پتی، ستاره سابق فوتبال فرانسه توصیه‌ای به پوگبا داشت. او گفت‌: این پیام را برای پوگبا می‌فرستم که نگاه خود به مورینیو را تغییر دهد و مانند دشمن به سرمربی خود نگاه نکند.

منچستریونایتد باشگاه بزرگی است

او ادامه‌ داد: منچستریونایتد باشگاه بزرگی است و در هر حالتی بزرگ‌تر از پوگبا و ژوزه مورینیو است. جنگ دائمی کسالت‌آور است و باید به آن پایان داد.

منچستریونایتد  با وجود خریدهای گران قیمتی که داشته عملکردی ناامید کننده از خود نشان داده است. این تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم شانس بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

با وجود این که مورینیو قرارداد خود را با شیاطین سرخ تمدید کرده اما خبرهای زیادی درباره حضور او در  پاری ‌سن‌ ژرمن به گوش می‌رسد و شاید این انتقال در تابستان رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه