English

دخه‌آ: انگار پوگبا هرگز از منچستریونایتد نرفته است

دروازه‌بان شیاطین سرخ می‌گوید هم‌تیمی فرانسوی‌اش طوری با بازیکنان من‌یونایتد ارتباط برقرار کرده است که انگار هرگز اولدترافورد را ترک نکرده است.

دخه‌آ: انگار پوگبا هرگز از منچستریونایتد نرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، پل پوگبا هفته پیش بعد از سه سال حضور در یوونتوس با قراردادی تاریخی دوباره به منچستریونایتد برگشت و به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد. او روز جمعه می‌تواند اولین بازی‌اش را برای منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس برابر ساوتهمپتون انجام دهد.

به نظر داوید دخه‌آ، دروازه‌بان منچستریونایتد اما پوگبای ۲۳ ساله آنقدر در این تیم راحت است که گویی او سه سال از شیاطین سرخ دور نبوده است. دخه‌آ به شبکه تلویزیونی منچستریونایتد گفت: من فکر می‌کنم که پوگبا یک بازیکن خاص است. او با قرارداد بستن با منچستریونایتد، جایی که قبلاً هم بازی کرده است، به خانه‌اش برگشته است. او اینجا را مانند خانه‌اش می‌داند و همه ما واقعاً آماده‌ایم تا یک بار دیگر در کنارش در منچستر بازی کنیم. دخه‌آ ادامه داد: او حالاً دوباره با تمام دوستانی که در منچستریونایتد داشت، ملاقات می‌کند. پل طوری با همه افراد باشگاه ارتباط برقرار می‌کند که انگار هرگز از این تیم نرفته است. او واقعاً به درد منچستریونایتد می‌خورد. پوگبا بعد از زلاتان ابراهیموویچ، اریک بیلی و هنریک مخیتاریان چهارمین بازیکن مهمی است که منچستریونایتد تابستان امسال خریده است. دخه‌آ در این خصوص هم عنوان کرد: به‌نظر من اینکه ترکیب منچستریونایتد از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده، خوب است. وضعیت تیم ما الان به این شکل است و من فکر می‌کنم که این به نفع بازیکنان جوان است. آنها واقعاً خوب کار کرده‌اند. دیدن سختکوشی‌شان در تمرینات خوشحال‌کننده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه