English

اینفانتینو:

فوتبال ایران هم در سطح آسیا و هم دنیا جایگاه خوبی دارد

رئیس فیفا گفت: فوتبال ایران هم در سطح آسیا و هم دنیا جایگاه خوبی دارد و مصداق آن راه یابی تیم های پنج رده سنی ایرانی به 5 تورنمنت بین المللی است.

فوتبال ایران هم در سطح آسیا و هم دنیا جایگاه خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: نه سیاست باید در فوتبال دخالت داشته باشد و نه فوتبال در سیاست دخالت کند.تلاش ما بر این است که همه مردم از فوتبال لذت ببرند.فکر نمی کنم در خصوص وضعیت میزبانی های ایران و عربستان مشکلی وجود داشته باشد که نتوان حل کرد.

او افزود: مطمئن باشید در این خصوص باهر که بتوانم صحبت خواهم کرد.قطع به یقین این مشکل باید از سوی افراد دیگر حل شود و موضوعات فوتبالی در حوزه کاری من است.

رئیس فیفا ادامه داد: فوتبال ایران هم در سطح آسیا و هم دنیا جایگاه خوبی دارد و مصداق آن راه یابی تیم های پنج رده سنی ایرانی به 5 تورنمنت بین المللی است. پنج ستاره شدن فوتبال ایران در زمان ریاست من اتفاق افتاد.

او در پایان خاطر نشان کرد: رابطه من با ایران خیلی خوب است، اما مهم برای ما تداوم این رابطه عالی با فدراسیون و دولت ایران است؛ چرا که فوتبال در ایران زندگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه