English

اسپالتی:

بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم

سرمربی اینتر با شکست برابر جنوا گفت‌: بر این باور نیستم که ما بازی بدی را به نمایش گذاشتیم. در این دیدار بدشانس بودیم و به همین خاطر هم بازنده شدیم.

بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پریمو اسپورت، نرآتزوری که در خانه جنوا به میدان رفت با نتیجه‌ دو بر صفر تن به شکست داد تا به روزهای کابوس‌وار خود ادامه‌ دهد و رده سوم جدول رده‌بندی را هم از دست دهد.

اینتر با هدایت اسپالتی یک نتیجه‌ ناامید کننده دیگر را هم به دست آورد.

لوچانو اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بر این باور نیستم که ما بازی بدی را به نمایش گذاشتیم. در این دیدار بدشانس بودیم و به همین خاطر هم بازنده شدیم.

او ادامه‌ داد: تنها کاری که در شرایط کنونی می‌توانیم  انجام دهیم تلاش و تلاش کردن است. باید به قدرت خود ایمان داشته باشیم تا بتوانیم به روزهای خوب خود بر گردیم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و باید به تلاش خود ادامه دهیم و ناامید نشویم.

لوچانو اسپالتی

سرمربی اینتر در ادامه‌ افزود: تیم فوتبال اینتر در هفته‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده است اما می‌توانیم خود را از این شرایط خارج کنیم به شرط این که به توانایی خود ایمان داشته باشیم. جنوا فرصت‌های  زیادی را خلق نکرد اما توانست به پیروزی برسد. این در حالی بود که ما چندین فرصت خوب داشتیم اما نتوانسیم به گل برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه