English

بازی خوب و روانی را به نمایش گذاشتیم

سرمربی اتلتیکومادرید گفت: خیلی از عملکرد تیم خوشحال هستم. بازی خوب و روانی را به نمایش گذاشتیم

بازی خوب و روانی را به نمایش گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپورت، اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر کپنهاگن قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر یک در دانمارک به برتری رسید تا خیال خودش را برای بازی برگشت راحت کند. سیمئونه بعد از پایان بازی گفت: بازی خوب و روانی را به نمایش گذاشتیم.

خیلی از عملکرد تیم خوشحال هستم

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید که تیمش با بارسلونا رقابت سختی برای رسیدن به قهرمانی در لالیگا دارد، بعد از برتری تیمش در این دیدار گفت: خیلی از عملکرد تیم خوشحال هستم. بازی خوب و روانی را به نمایش گذاشتیم. بعد از آنکه دروازه ما باز شد خودمان را گم نکردیم و به خوبی به بازی برگشتیم و توانستیم در نیمه نخست گل خودمان را به ثمر برسانیم و در ادامه با راحتی بیشتری بازی را دنبال کردیم. در نهایت خوشحالم که این برد پرگل را به دست آوردیم. فکر می کنم به هدفمتان که کسب برد در زمین حریف بود دست یافتیم. 

دیگو پابلو سیمئونه

او درباره عملکرد گریزمان اضافه کرد: بازی های روان تیم ما در هفته های اخیر باعث شده است تا او نیز شرایط خوبی را داشته باشد و مانند هفته های اخیر بازهم گریزمان عملکرد خوبی برای ما داشت و من از این عملکرد راضی هستم. او همانطوری بازی کرد که من از او انتظار داشتم و دوست دارم در ادامه فصل نیز به همان خوبی باشد که در این چند هفته اخیر از او دیدیم.

او در پایان گفت: طبیعی است که کار ما در بازی برگشت با این برد راحت شده باشد ولی نباید به حریف اجازه دهیم که به دروازه ما نزدیک شود. آنها تیم قدرتمندی هستند که اگر در بازی برگشت دروازه ما را باز کنند ممکن است باعث شوند تا هجومی تر از قبل باشند و به همین خاطر باید با دقت بیشتری بازی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه