English

والورده:

نزدیک‌ترین رقیب‌مان در این فصل اتلتیکومادرید است

سرمربی بارسلونا در رابطه با دیدار رفت ال کلاسیکو گفت: مردم همیشه فاصله ما با رئال مادرید را در نظر می‌گیرند اما نزدیک‌ترین رقیب‌مان در این فصل اتلتیکومادرید است.

نزدیک‌ترین رقیب‌مان در این فصل اتلتیکومادرید است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه شب در هفته‌ شانزدهم لالیگا با چهار گل توانست دپورتیوولاکرونیا را شکست دهد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: زمانی که می‌توانید بازی را باز کنید همه چیز آسان می‌شود. فرصت‌های گل داشتیم و چند بار دروازه‌ حریف را باز کردیم. می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری را به ثمر برسانیم. ایجاد فرصت‌های بیش‌تر و گلزنی برای ما اهمیت زیادی داشت چون در بازی آینده با اعتماد به نفس کامل برابر رئال مادرید به میدان خواهیم رفت. این بازی ما را قدرتمند کرد.  

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ افزود: خوشحال هستیم یک هفته‌ فرصت داریم تا خود را برای ال کلاسیکو آماده کنیم. بهترین انتخاب پیش از این بازی دست یافتن به چنین پیروزی است. در شرایط خوبی قرار داریم ولی می‌دانیم بازی پیش‌رو سخت است و حریفمان قدرتمند است. خود را به خوبی آماده خواهیم کرد چون اشتیاق زیادی برای ارائه یک بازی خوب داریم.

 بارسلونا در بازی‌های دیشب (یک‌شنبه) چند ضربه‌اش به تیرک دروازه‌ برخورد کرد. سرمربی ‌اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: اگر ضربات ما به تیرک برخورد نمی‌کرد نمی‌توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم. از بازگشت توپ پس از برخورد به تیرک دروازه‌ نهایت استفاده را بردیم و دو بار از این طریق گلزنی کردیم. برخورد ضربات به تیرک نشان دهنده این است که به دروازه‌ نزدیک شده‌ایم که این خوب است.

بارسلونا شنبه هفته‌ آینده در سانتیاگوبرنابئو برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد تا دیدار رفت ال کلاسیکو را در لالیگا برگزار کند. والورده در رابطه با این بازی اظهار کرد: مردم همیشه فاصله ما با رئال مادرید را در نظر می‌گیرند اما نزدیک‌ترین رقیب‌مان در این فصل اتلتیکومادرید است. آن‌ها با ما ۶ امتیاز اختلاف دارند. لالیگا رقابت‌های طولانی است و پیروزی ما برابر مادرید قهرمانی‌مان را تایید نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی