English

زیدان:

مایلم ایسکو همیشه در رئال مادرید باشد

سرمربی رئال مادرید گفت: به کاری که می‌کنم باور دارم. ایسکو را دوست دارم و می‌خواهم همیشه در مادرید باشد. نظرم هرگز تغییر نخواهد کرد.

مایلم ایسکو همیشه در رئال مادرید باشد

به گزارش خبرگزاری موج، زیدان در نشست خبری پیش از بازی رئال مادرید با سوسیداد که قرار است فردا برگزار شود گفت: ما می خواهیم نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی رئال مادرید درباره میزبانی احتمالی سانتیاگو برنابئو برای فینال کوپا دل ری اظهار کرد: باشگاه باید در این باره تصمیم‌گیری کند. برای من تنها بازی فردا مهم است و دیگر مسائل اهمیت ندارد.

زیدان افزود: تنها به کارم اهمیت می‌دهم. نمی‌توانم نظرات دیگران را متوقف کنم. می‌دانیم چه تیمی هستیم. همه چیز مطابق میل‌مان پیش نرفت. باید لحظات سخت را تحمل کرد اما تلاش و تفکر مثبت را نیز نباید فراموش کرد. می‌دانیم از چه مهره‌ها و ویژگی‌هایی برخورداریم و به همین خاطر شرایط خیلی زود تغییر خواهد کرد.

سرمربی فرانسوی رئال درباره دیدار چهارشنبه برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا گفت: با تمام وجود بازی خواهیم کرد. هیچ کس نمی‌داند چهارشنبه چه اتفاقی خواهد افتاد. مشتاق خوب بازی کردن هستیم. تمرکزمان ابتدا روی بازی فردا است و سپس خود را برای دیدار چهارشنبه آماده خواهیم کرد.

او در ادامه اظهار کرد: برای من بازی کردن جذابیت دارد و بازیکنانم نیز فقط می‌خواهند بازی کنند. زمانی که توپ را در اختیار نداشته باشیم جنگنده ظاهر خواهیم شد و دفاع خواهیم کرد.  

در روزهای پایانی هفته جاری خبری درباره ایسکو منتشر شد و رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند زیدان هافبک خلاق خود را برای سال آینده نمی‌خواهد. سرمربی فرانسوی در این باره گفت: مدتی بود به من می‌گفتند چرا با بازیکنی قرارداد امضا نمی‌کنم. من به تیم و بازیکنانم تا پایان اعتماد و باور دارم. زمانی که قضیه‌ای شروع می‌شود تا سر حد مرگ از آن دفاع می‌کنم. به کاری که می‌کنم باور دارم. ایسکو را دوست دارم و می‌خواهم همیشه در مادرید باشد. نظرم هرگز تغییر نخواهد کرد. او بازیکن خوبی است و آن را نشان داده است. دروغ است که می‌گویند من ایسکو را نمی‌خواهم. شما (خبرنگاران) اکنون از من در این باره پرسیدید و من هم پاسخ‌تان را دادم تا این قضیه همین جا تمام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی