English

امری:

بازی برابر رئال مادرید بسیار حساس و حیاتی است

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن تاکید کرد که تیمش فعلا به رئال مادرید فکر نمی‌کند هر چند که بازی برابر رئال بسیار حساس و حیاتی است.

بازی برابر رئال مادرید بسیار حساس و حیاتی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، در یکی از حساس ترین بازی‌های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری ‌سن‌ ژرمن باید به مصاف رئال مادرید برود.

اونای امری، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن تاکید کرد که فعلا تیمش به رئال مادرید فکر نمی‌کند. او گفت‌: قبل از دیدار حساس برابر رئال مادرید دو بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی پیش رو داریم. فعلا بازیکنان پاری ‌سن‌ ژرمن روی این سه بازی تمرکز دارند و به رئال مادرید فکر نمی‌کنند هر چند که بازی برابر رئال  بسیار حساس و حیاتی است.

اونای امری

باید با نهایت آمادگی برابر رئال مادرید به میدان برویم

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: تمرکز داشتن مهم ترین فاکتور برای نتیجه گرفتن برابر رئال مادرید خواهد بود. باید با نهایت آمادگی برابر این تیم بزرگ به میدان برویم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برابر این تیم بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم.

امری در پایان سخنان خود به حمایت از سیستم چرخشی در پاری ‌سن‌ ژرمن پرداخت و گفت‌: سیستم چرخشی بهترین سیستم در پاری ‌سن‌ ژرمن است. من باید از همه بازیکنانی که در اختیار دارم استفاده کنم و این باعث می‌شود تا تیم همواره با آمادگی بالایی بازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه