English

مورینیو:

قهرمانی برای منچسترسیتی است

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره اختلاف تیمش با منچسترسیتی گفت‌: قهرمانی برای منچسترسیتی است و همه چیز به این تیم بستگی دارد.

قهرمانی برای منچسترسیتی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد دیشب (شنبه) در خانه به مصاف هادرزفیلد رفت و موفق شد با دو گل به برتری رسد تا انتقام شکست دور رفت را از تیم حریف بگیرد.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ بعد از پایان بازی به انتقاد از جو ساکت ورزشگاه اولدترافورد پرداخت و گفت‌: سال‌ها پیش که من سرمربی چلسی بودم، ورزشگاه پورثموث بازی می‌کردیم به خوبی جو آن ورزشگاه را به یاد دارم. اولدترافورد ورزشگاه بزرگ و زیبایی است ولی ساکت به نظر می‌رسد.

او در ادامه‌ درباره اختلاف تیمش با منچسترسیتی گفت‌: قهرمانی برای منچسترسیتی است و همه چیز به این تیم بستگی دارد. آن‌ها در این فصل فقط ۹ یا ۱۰ امتیاز فکر می‌کنم که از دست داده‌اند و خیلی سخت است که تصور کنید در بازی‌های باقی‌ مانده تا پایان فصل همین تعداد امتیاز را از دست بدهند ولی همان طور که بارها گفته‌ام و تاکید کرده‌ام ما نسبت به سال گذشته تیم بهتری شده‌ایم و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و هم‌چنین برد بیش‌تری را به دست آورده‌ایم. گل‌های بیش‌تری را به ثمر رسانده‌ایم و کمتر نسبت به سال گذشته گل خورده‌ایم. هم جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی نسبت به سال گذشته بهتر شده است و همین که امتیاز بیش‌تری را به دست آورده‌ایم. امیدوارم که سال آینده حتی بهتر از این هم شود و ما بتوانیم نتیجه‌ بهتری را کسب کنیم.

ژوزه مورینیو

نیمکت نشینی برای پوگبا آخر دنیا نیست

او همچنین درباره نیمکت نشینی پل پوگبا گفت: نیمکت نشینی برای پوگبا آخر دنیا نیست و او در بازیهای بعدی می تواند برای تیم به میدان برود. در این دیدار ترجیح دادیم تا از اسکات مک تامینای بهره ببریم.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود یک‌شنبه ۲۲ بهمن باید به مصاف نیوکاسل برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه