English

مورینیو:

فعلا خبری از جدایی زلاتان ایبراهیموویچ نیست

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره بحث جدایی زلاتان ایبراهیموویچ از این تیم، گفت‌: من فکر می‌کنم اگر زلاتان قصد رفتن از تیم را داشته باشد، اول از همه خودم متوجه آن خواهم شد. پس فعلا خبری از این مساله نیست.

فعلا خبری از جدایی زلاتان ایبراهیموویچ نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، مروان فلاینی، هافبک ۳۰ ساله بلژیکی که در جریان بازی با تاتنهام از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، احتمالا چند هفته‌ای را به دور از میادین خواهد بود. او هنوز قراردادش را با منچستریونایتد تمدید نکرده است تا زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور او در تیم‌های دیگر از جمله لیگ چین و ترکیه به گوش برسد.

به فلاینی گفتم که قراردادت را تمدید کن و دهانت را ببنند

ژوزه مورینیو پیش از بازی تیمش برابر هادرزفیلد، گفت‌: من دیروز به فلاینی گفتم که قراردادت را تمدید کن و دهانت را ببنند. من به او گفتم زیاد به آینده فکر نکند و کاری به میزان مصدومیتش نداشته باشد. خوشبختانه مصدومیت فلاینی مربوط به رباط صلیبی نیست. از همان مصدومیت‌های شایعی است که برای زانو رخ می‌دهد. لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است و ما به او برای بازی با سویا نیاز داریم.

ژوزه مورینیو

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره بحث جدایی زلاتان ایبراهیموویچ از این تیم، گفت‌: من فکر می‌کنم اگر زلاتان قصد رفتن از تیم را داشته باشد، اول از همه خودم متوجه آن خواهم شد. پس فعلا خبری از این مساله نیست. ایبراهیموویچ فعلا مصدوم است و من امیدوارم به همراه اریک بایی به ترکیب تیم ما برای بازی‌های پیش‌رو ‌اضافه شود. ما در ادامه‌ فصل بازی‌های حساس و مهمی را پیش‌رو داریم.

برای مقام دوم می جنگیم

بازی منچستریونایتد و هادرزفیلد در حالی برگزار می‌شود که هم‌زمان با حادثه تلخ مونیخ است که باعث کشته شدن چندین بازیکن منچستریونایتد شد. در همین رابطه آقای "خاص"، گفت‌: شنبه روزی است برای نشان دادن تعصب و عشق به قربانیان و خانواده‌های آن‌ها. یک روز خوب برای انجام یک بازی خوب. ما البته نسبت به فصل قبل بهتر شدیم. تلاش خواهیم کرد تا جام را به دست بیاوریم اما اگر نشد سال آینده قوی تر خواهیم شد. آن چه که مشخص است تکلیف قهرمان مشخص شده و ما برای مقام دوم می جنگیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه