English

شمسایی:

شرمنده مردم هستم/ فالکائو یک رکورد را از ایران گرفت

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال گفت: فالکائو فقط از اسم شمسایی رد نشد، بلکه یک رکورد را از ایران گرفت. من شرمنده مردم هستم. کاری از دستان من برنمی‌آید.

شرمنده مردم هستم/ فالکائو یک رکورد را از ایران گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، وحید شمسایی درباره شکسته شدن رکورد آقای گلی جهان توسط فالکائوی برزیلی با بیان این که عزمی در بین مسوولان کشور برزیل وجود دارد که در بین مسوولان فوتسال ایران نیست، اظهار داشت: امروز از صبح افرادی از رادیو، تلویزیون و اصحاب رسانه با من تماس می‌گیرند، اما آن‌قدر حالم بد است که نمی‌توانم جواب هیچ‌کدام از آنها را بدهم. من فقط می‌توانم این را بگویم در کشوری مانند برزیل عزمی وجود داشت که بازیکنی را که سه بار از تیم ملی خداحافظی کرده بود، برگرداندند تا این افتخار را نصیب آن کشور کند و اگر این عزم در کشور ما وجود داشت الان وضعیت این نبود.

وی با بیان این که متأسفانه در کشور ما چنین عزمی وجود ندارد، ادامه داد: من از موضع شخصی خودم که آقای گلی جهان را از دست داده‌ام می‌توانم بگذرم، اما از نام ایران نمی‌توانم به راحتی بگذرم. فالکائو فقط از اسم شمسایی رد نشد، بلکه یک رکورد را از ایران گرفت.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می‌کرد، تصریح کرد:. من از سال 78 با افتخار پیراهن تیم ملی را تا سال 2012 به تن کردم و در روزهای سخت و شاد کنار تیم ملی بودم، اما الان به راحتی تمام آن سختی‌ها از بین رفت. وقتی مسوولان برزیل به این حد برای شکستن رکورد جهان مصصم هستند، پس حتماً آنها کشورشان را بیشتر دوست دارند و برای مردم‌شان ارزش بیشتری قائلند. برخی موقع‌ها حسرت می‌خورم که چه زحماتی در دوران بازیگری‌ام کشیدم و چه فرصت‌هایی را به خاطر تیم ملی از دست دادم.

امیدوارم حرف‌هایی که مسوولان می‌زنند عملی شود

شمسایی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است تورنمنتی برای بالا بردن رکورد ملی او تدارک دیده شود، گفت: من این را باور ندارم. در آن زمان رادیو، تلویزیون و مطبوعات فشاری روی مسوولان آوردند و به همین خاطر در آن مقطع دو سه جلسه تشکیل دادند و به نظرم اینها همه فرار رو به جلو بود ضمن اینکه حرف‌هایی هم از آن جلسات درآمد که مرا بسیار آزرد. الان من روز سختی را می‌گذرانم و در خیابان همه مرا با انگشت نشان می‌دهند. من شرمنده مردم هستم. کاری از دستان من برنمی‌آید. امیدوارم در آینده حرف‌هایی که مسئولان می‌زنند عملی شود. اگر این اتفاق نیفتاد آنها در سال‌های بعد مغضوب مردم خواهند بود و باید جوابگو باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش فالکائو برزیلی همچنان به بازی در تیم ملی ادامه خواهد داد، گفت: او 70 بازی بیشتر از من انجام داده و شش سال هم بیشتر از من در تیم ملی کشورش بازی کرده است. فکر می‌کنم او الان به دنبال این است تا فاصله‌ مناسبی با من ایجاد کند و خیالش را راحت کند.

امیدوارم مسوولان، کشور را نگاه کنند، نه شخص من را

«حسین شمس گفته است قرار است در اردیبهشت‌ماه دو بازی دوستانه تدارک دیده شود، آیا این موضوع صحت دارد؟»، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال درباره این موضوع تصریح کرد: بله، حسین شمس خودش با دو کشور برای انجام بازی دوستانه صحبت کرده است. خیلی از آدم‌ها در این چند وقت به من زنگ زده و گفته‌اند که اگر عدم انجام بازی‌های تدارکاتی به خاطر مسائل مالی است، ما آن را تقبل می‌کنیم. این واقعاً برای ما زشت است. من نمی‌دانم مشکل اصلی چه چیزی است. امیدوارم مسوولان، کشور را نگاه کنند، نه شخص من را. از من که گذشت. ما سفرای ورزش ایران بودیم. همان‌طور که گفتم از من گذشت، خدا کند حداقل به فکر سایر ورزشکارها باشند.

وحید شمسایی

شمسایی در واکنش به این پرسش که به نظرش چه کسانی در این مورد کم‌کاری کرده‌اند، گفت: به نظر من همه آدم‌هایی که مسئول بودند، کم‌کاری کردند. فرقی نمی‌کند شخص خاصی باشد. من به‌عنوان سرباز خدمت‌گزار کشور بودم. مسئولیت این اتفاق با مسوولان فوتسال است.

وی در پایان درباره حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و ارزیابی او از این مسابقات، اظهار کرد: فوتسال ما در آسیا وضعیت والیبال ما را پیدا کرده است. اکنون هر تیمی در آسیا یک ست از والیبال ما ببرد مثل پیروزی برای آن کشور است. فوتسال ما هم همین اختلاف را با تیم‌های آسیایی دارد. ضمن اینکه دو سه بازیکن جوان ما هم که سابقه حضور در چنین مسابقاتی را دارند، به تیم ملی اضافه شدند. فکر نمی‌کنم اتفاق خیلی خاصی در این مسابقات بیفتد، چون ماهیت فوتسال ما بسیار بزرگ است. به نظرم ما می‌توانیم به راحتی با قهرمانی از چین تایپه به ایران بازگردیم ما سوم دنیا شده‌ایم و الان باید به فکر نتایج بهتر از این مقام باشیم. من در گذشته هم گفته‌ام در کشور ما نیروی انسانی بسیار بالاتر از برنامه‌ریزی مسئولان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی