English

مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام ملت های آسیا برگزار شد

مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال آقایان‌ایران به جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ چین تایپه امروز برگزار شد.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام ملت های آسیا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال آقایان‌ایران به جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ چین تایپه از ساعت ۱۱ امروز(شنبه) در هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) محمدرضا ساکت(دبیر کل فدراسیون فوتبال) حسین شمس،کاظم سلیمانی غلامحسین زمان آبادی(مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال)(دبیر سازمان لیگ فوتسال) محمدرضا غفاری(رئیس هیئت فوتبال مرکزی) سعید قاسمی(معاون مرکز ملی فوتبال) علی پرهیزگار، بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال، از حاضران در این مراسم بودند.

علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در این مراسم حضور نداشت و فقط لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال در مراسم‌شرکت کرد.
 

تاسیس ساختمانی مانند پک برای تیم ملی فوتسال

در این مراسم طبق اعلام مهدی تاج تا ۴ ماه دیگر ساختمانی مانند "پک" برای تیم ملی فوتسال تاسیس می شود.

درحالی که تیم های ملی فوتبال ایران در ماه های اخیر با تاسیس یک ساختمان در مجهز مرکز ملی فوتبال به نام ساختمان "پک"فعالیت هایشان‌را در آن پیگیری می کنند طبق اعلام مهدی تاج، قرار است بین ۳ تا ۴ ماه دیگر ساختمانی هم برای تیم ملی فوتسال ساخته شود.

با تاسیس این ساختمان مجهز در مرکز ملی فوتبال، ملی پوشان فوتسال کشورمان هم تمرینات ریکاوری، بدنسازی خود را در آن پیگیری می کنند و امور اداری تیم ملی فوتسال هم در آن‌ برگزار می شود.

فجر نام کاروان اعزامی به رقابت های جام ملتهای آسیا

همچنین طبق اعلام محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، کاروان تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا با نام "کاروان فجر" در این رقابت ها شرکت می کند.

ساکت گفت: تمام‌بازیکنان تیم ملی همه توانشان را به کار می گیرند و به جای حمید احمدی(بازیکن آسیب دیده تیم ملی) هم‌تلاش می کنند چراکه انرژی مثبت او همراه هم تیمش هایش است و موفقیت تیم ملی به احمدی هم اختصاص دارد. فدراسیون فوتبال هم به کمیته پزشکی اعلام‌کرده تمام‌مراحل لازم برای درمان او را پیگیری کنند. در روزهای نوسازی مرکز ملی فوتبال یک ساختمان مجهز هم به فوتسالی ها پیشکش می شود. همانگونه که امروز شما را با افتخار بدرقه می کنیم اطمینان دارم در روز بازگشتتان از مسابقات قهرمانی آسیا هم با افتخار به استقبالتان می آییم.

فوتسال

یک گروه کمدی به اجرای برنامه نقاله خوانی پرداختند.

بدرقه فوتسال

در ادامه کلیپی از قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های قهرمانی ۲۰۱۶ آسیا مشخص شد.

همچنین یکی از خوانندگان کشورمان به اجرای برنامه پرداخت.

حسین شمس و محمدناظم الشریعه در ادامه برنامه صحبت هایی را درباره وضعیت فعلی فوتسال کشور انجام دادند.

تابلوی نقاشی منقش به عکس یوز ایرانی، نماد تیم ملی فوتسال از سوی بازیکنان و کادرفنی امضا شد.

همچنین بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتسال با فریاد ایران همدلی خود را در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا نشان دادند.

پس از اینکه حجت الاسلام مالک دعایی برای بدرقه تیم ملی فوتسال خواند اعضای فدراسیون بازیکنان و مربیان را از زیر قرآن رد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی