English

دی بروین:

هیچ‌وقت به جدایی از منچسترسیتی فکر نکردم

کوین دی بروین بعد از تمدید قرارداد با منچسترسیتی گفت: هیچ‌وقت به جدایی از سیتی فکر نکردم و خیلی خوشحالم که قرارداد خود را با سیتی تمدید کردم.

هیچ‌وقت به جدایی از منچسترسیتی فکر نکردم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، کوین دی بروین بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس قرارداد خود را با تیم منچسترسیتی تا ۵ سال دیگر تمدید کرد و اظهار کرد: هیچ‌وقت به جدایی از سیتی فکر نکردم و همیشه دوست داشتم سال‌ها در این تیم بمانم. خیلی خوشحالم که قرارداد خود را با سیتی تمدید کردم. همان‌طور که قبلا هم گفتم همیشه دوست داشتم تا در سیتی بمانم چون اینجا حس می‌کنم در خانه‌ام هستم و خیلی راحتم. ما نه تنها پیروز می‌شویم بلکه فوتبال خوبی هم بازی می‌کنیم. خیلی هیجان‌زده هستم از این که در سال‌های آتی چه عناوینی را با سیتی به دست خواهم آورد. ما الان یکی از بهترین تیم‌های جهان هستیم و مردم همیشه درباره ما صحبت می‌کنند.

بهترین فصل فوتبالی‌ام را در سیتی می‌گذرانم

دی بروین ۲۶ ساله که در این فصل عملکرد خوبی در سیتی داشته و با ۱۱ پاس گل در صدر بهترین پاسورهای لیگ جزیره است اضافه کرد: امسال بهترین فصل فوتبالی من بوده است و واقعا باید بگویم در هیچ تیمی این‌قدر خوب نبودم. علاوه بر آن فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنیم. در هیچ تیمی این‌قدر فوتبال خوب بازی نمی‌کنند. ما در تمام زمینه‌ها بهترین هستیم.

کوین دی بروین

منچسترسیتی امشب می‌تواند با برتری برابر تیم ناشناخته بریستول سیتی در بازی برگشت، به دیدار نهایی جام اتحادیه راه یابد. پپ گواردیولا که هنوز در سیتی جام نبرده است می‌تواند امیدوار به کسب جام در این فصل باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه