English

گواردیولا:

باید تمرکزمان روی آینده و بازی‌های پیش‌رو باشد

سرمربی منچسترسیتی گفت: آن چه که در آنفیلد اتفاق افتاد دیگر بر نمی‌گردد و به بازیکنانم گفته‌ام تمرکزتان روی آینده و بازی‌های پیش‌رو باشد و به هیچ وجه به گذشته نگاه نکنند، چون تمرکزشان بر هم خواهد خورد.

باید تمرکزمان روی آینده و بازی‌های پیش‌رو باشد

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از گاردین، منچسترسیتی فردا شب (سه‌شنبه) در نیمه نهایی جام اتحادیه مصاف بریستول سیتی باید به مصاف بریستول سیتی برود.

پپ گواردیولا درباره شرایط منچسترسیتی و شانس بالای این تیم برای قهرمانی در جام‌های اتحادیه، حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: نمی‌توانم انکار کنم که به این چیزها فکر نمی‌کنیم. شما دو راه پیش‌رو دارید یا این که به گذشته نگاه کنید و ببینید چه اتفاقی افتاده است و یا این که تمرکزتان روی آینده و بازی‌های پیش‌رو باشد. بهترین روش این است که به آینده فکر کنید. آن چه که در آنفیلد اتفاق افتاد دیگر بر نمی‌گردد. لیگ برتر ۳۸ هفته‌ است و ما تازه ۲۴ هفته‌ از آن را پشت سر گذاشته‌ایم. باید ۱۰ بازی بعدی‌مان را ببریم. این کار، کار دشواری است، چون هر تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تلاش می‌کند. به بازیکنانم گفته‌ام که به هیچ وجه به گذشته نگاه نکنند، چون تمرکزشان بر هم خواهد خورد.

پپ گواردیولا

باید بازی به بازی پیش برویم

او در ادامه‌ صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: من خواندم  که نیوکاسل در سال ۱۹۹۶ دوازده اختلاف امتیاز از منچستریونایتد را از دست داد و این تیم قهرمان شد. دو ماه پیش همه می‌گفتند که لیگ برتر تمام شده است ولی وقتی در آنفیلد باختیم همه از شکست ما صحبت می‌کردند. هنوز ۱۴ بازی و ۴۲ امتیاز باقی‌ مانده است. ما باید بازی به بازی پیش برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی