English

نیمار:

من با پاری ‌سن‌ ژرمن قهرمانی در همه جام‌ها را می‌خواهم

ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن تاکید کرد: سخت است که از الان درباره جام‌های قهرمانی سخن به میان آورد اما همین را بگویم که من با پاری ‌سن‌ ژرمن قهرمانی در همه جام‌ها را می‌خواهم به ویژه‌ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

من با پاری ‌سن‌ ژرمن قهرمانی در همه جام‌ها را می‌خواهم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، نیمار خرید بزرگ تابستانی پاری سن ژرمن بود که با رقم ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به این تیم پیوست.

ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن که گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است دوست دارد که با این تیم فرانسوی جام‌های زیادی به دست آورد. این‌ در حالی است که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به رئال مادرید به گوش می‌رسد.

کاوانی و ام‌باپه بازیکنان بزرگی هستند 

نیمار گفت‌: من در پاری ‌سن‌ ژرمن در کنار بازیکنان بزرگی بازی می‌کنم. کاوانی و ام‌باپه بازیکنان بزرگی هستند و این توانایی را دارند که در هر دیداری سرنوشت‌ساز ظاهر شوند و نتیجه‌ بازی را تغییر دهند. خوشبختانه هماهنگی خوبی بین ما وجود دارد و این کمک می‌کند تا بتوانیم بهتر ظاهر شویم.

نیمار

او ادامه‌ داد: سخت است که از الان درباره جام‌های قهرمانی سخن  به میان آورد اما همین را بگویم که من با پاری ‌سن‌ ژرمن قهرمانی در همه جام‌ها را می‌خواهم به ویژه‌ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

پاری ‌سن‌ ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به قرعه سختی افتاد و باید برابر رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی به میدان رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه