English

گواردیولا:

سرخیو بازیکنی فرصت طلب و گلزن است

پپ گواردیولا بعد از صعود مقتدرانه تیمش به دور بعد جام حذفی گفت‌: خیلی خوشحال هستم و افتخار می‌کنم بازیکنی مثل آگوئرو را در تیمم دارم. سرخیو بازیکنی فرصت طلب و گلزن است.

سرخیو بازیکنی فرصت طلب و گلزن است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، منچسترسیتی دیشب (شنبه) در حالی که با یک گل از حریف خود برنلی در جام حذفی عقب افتاده بود، با درخشش آگوئرو توفانی به بازی برگشت و توانست چهار بر یک حریف خود را در هم بکوبد و به مرحله بعد راه یابد.

پپ گواردیولا بعد از صعود مقتدرانه تیمش به دور بعد جام حذفی گفت‌: خیلی خوشحال هستم و افتخار می‌کنم بازیکنی مثل آگوئرو را در تیمم دارم. او در تمام حرکات خود در مسابقه موثر عمل کرد. سرخیو بازیکنی فرصت طلب و گلزن است. کاملا می‌توانم درک کنم وقتی او بازی نمی‌کند چه حس و حالی دارد. کیفیت بالایی در بازی او دیده می‌شود. اگر منچسترسیتی بخواهد امسال و یا سال بعد یا سال بعدتر قهرمان شود به بازیکنی همچون سرخیو آگوئرو نیاز دارد.

درگیری خاصی با سرمربی حریف نداشتم

سرمربی منچسترسیتی در ادامه‌ درباره درگیری در کنار زمین با شان دایچ، سرمربی برنلی، گفت‌: اول از همه می‌خواهم عذرخواهی کنم از اتفاقی که رخ داد. یک لحظه کنترلم را از دست دادم. من به سرمربی حریف گفتم که محوطه داوران را ترک کند. من احترام زیادی برای سرمربی برنلی قائل هستم و کار خوب او را در تیم برنلی درک می‌کنم.

منچسترسیتی که غیر از کوین دی بروین به سایر ستاره‌های خود استراحت نداد، حالا باید به فکر نیمه نهایی جام اتحادیه باشد. جایی که تیم او باید سه‌شنبه شب میزبان بریستول سیتی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه