English

آگوئرو:

دوست دارم تا پایان قراردادم در سیتی بمانم

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی درباره حضور در منچسترسیتی گفت: من تا سال ۲۰۲۰ با سیتی قرارداد دارم و دوست دارم تا پایان قراردادم در این تیم بمانم.

 دوست دارم تا پایان قراردادم در سیتی بمانم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، بعد از درخشش گابریل ژسوس در منچسترسیتی خیلی‌ها عنوان کردند که آینده سرخیو آگوئرو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با این حال پپ گواردیولا از این دو بازیکن به صورت چرخشی استفاده کرده است و هر دو نیز عملکرد خوبی داشتند.

سرخیو آگوئرو که در ۱۷ دیدار خود در این فصل در لیگ برتر ۱۳ گل به ثمر رسانده است درباره حضور در منچسترسیتی گفت: من تا سال ۲۰۲۰ با سیتی قرارداد دارم و دوست دارم تا پایان قراردادم در این تیم بمانم. حقیقت این است که از حضور در سیتی راضی هستم و دوست دارم در این تیم بمانم. با این حال فعلا تمرکز من روی همین فصل است و می‌خواهم ابتدا تا پایان فصل را طی کنم و بعد از آن درباره فصل‌های بعد تصمیم خواهد گرفت.

او در ادامه گفت: با این حال باشگاه بلاید تصمیم بگیرد و ببیند چه برنامه‌ای برای آینده خود دارد. من خودم هیچ مشکلی با باشگاه و گواردیولا ندارم و تمایلی هم به ترک تیمم ندارم. در هرد صورت من این حق را برای باشگاه قائل هستم تا تصمیم بگیرد و هر برنامه‌ای که برای جذب بازیکن دارد را اطلاع دهد.

تنها هری کین با ۱۸، محمد صلاح با ۱۷ و رحیم استرلینگ با ۱۴ گل توانستند بیشتر از آگوئرو در این فصل در لیگ برتر گلزنی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه