English

اسپالتی:

روحیه و انگیزه لازم را برای پیروزی نداشتیم

سرمربی اینتر گفت: فیورنتینا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در ضد حملات تیم خطرناکی نشان داد. روحیه و انگیزه لازم را برای پیروزی نداشتیم.

روحیه و انگیزه لازم را برای پیروزی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از مدیاست، روند ناامیدکننده اینتر با ‌اسپالتی همچنان ادامه‌ دارد. نرآتزوری در دور برگشت رقابت‌های سری A به مصاف فیورنتینا رفت که این دیدار برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اینتر در این دیدار توسط ایکاردی پیش افتاد اما در دقیقه ۹۱ گل تساوی را دریافت کرد تا بازی در نهایت با همین نتیجه‌ یک بر یک به پایان رسد.

این برای پنجمین بازی پیاپی است که شاگردان آنچلوتی از کسب پیروزی ناتوان هستند.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  مشکلات زیادی در این دیدار داشتیم و چند بازیکن ما از جمله ناگاتومو نتوانستند بازی خوبی را به نمایش گذارند. به راحتی توپ‌ها را از دست می‌دادیم و این مشکل بزرگی برای ما به شمار می‌آید.

او ادامه‌ داد: فیورنتینا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در ضد حملات تیم خطرناکی نشان داد. روحیه و انگیزه لازم را برای پیروزی نداشتیم. با گلی که ایکاردی به ثمر رساند، پیش افتادیم اما فیورنتینا فشار آورد و در نهایت هم گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر رساند. می‌توانستیم به راحتی در ضد حمله‌ها گل دوم را هم به ثمر برسانیم اما فرصت‌ها را به راحتی از دست دادیم تا فیورنتینا گل تساوی را به ثمر رساند.

‌اسپالتی در پایان سخنان خود گفت‌: بازیکنان اگر تلاش بیشتری از خود نشان می‌دادند الان برنده بازی بودیم. امیدوارم که اینتر در دیدارهای بعدی هم از نظر فردی و هم از نظر گروهی بهتر ظاهر شود. این تساوی راضی کننده نیست و باید به پیروزی می‌رسیدیم.

اینتر با وجود یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی صدرنشین، با این تیم شش امتیاز اختلاف دارد و این نشان می‌دهد که تیم ‌اسپالتی شانس کمی برای کسب عنون قهرمانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه