English

اسپالتی:

هر گاه به خوبی تمرکز نکنیم مجازات می‌شویم

سرمربی اینتر پس از شکست مقابل اودینزه گفت: کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند تاوان بزرگی به دنبال داشته باشد.

هر گاه به خوبی تمرکز نکنیم مجازات می‌شویم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  مدیاست، اینتر نخستین شکست خود را در فصل جاری رقابت‌های سری A متحمل شد. نرآتزوری که در خانه از اودینزه پذیرایی کرد با نتیجه‌ ۳ بر یک تن به شکست داد و همین باعث شد صدر جدول رده‌بندی  را از دست دهد.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: اصلا انتظار این شکست را نداشتم به ویژه‌ این که ما در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم چند فرصت خوب گلزنی را خلق کنیم. از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم و همین دلیل اصلی شکست ما بود.

او ادامه‌ داد: در نیمه دوم چند اشتباه بد داشتیم و از طرف دیگر اودینزه هم به خوبی از فرصت‌هایش بهره گرفت. این شکست به ما یک درس بزرگ داد و آن این که هر گاه به خوبی تمرکز نکنیم مجازات می‌شویم. کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند تاوان بزرگی به دنبال داشته باشد.

سرمربی اینتر درباره این سوال که آیا تیمش به خرید جدیدی نیاز دارد گفت: هنوز درباره فصل جابه‌جایی زمستانی تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم.

اسپالتی در پایان سخنان خود گفت‌: نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. بدشانس هم بودیم و توپ ما به تیرک دروازه خورد. اودینزه توانست با تمرکزی بیشتری که داشت ما را مجازات کند و سه امتیاز حساس را به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه