English

هشدار ناینگولان به بازیکنان رم:

فکر قهرمانی در لیگ ایتالیا را از سر بیرون کنید

هافبک بلژیکی رم با هشدار به هم تیمی‌هایش گفت: فکر قهرمانی در لیگ ایتالیا را از سر بیرون کنید و تنها تمرکز خود را روی موفقیت تیم در ادامه فصل بگذارید.

فکر قهرمانی در لیگ ایتالیا را از سر بیرون کنید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فوتبال ایتالیا، رم در دیدار این هفته خود برابر یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی با یک گل شکست خورد. شکستی که می‌تواند تاثیر زیادی روی تیم قهرمان آخر فصل داشته باشد. راجا ناینگولان که زمزمه‌های زیادی درباره رفتن او از رم در ابتدای فصل شنیده می‌شد، درباره شرایط خود و تیمش گفت: بازی با یوونتوس اصلا آسان نیست. آن‌ها تیم قدرتمند و خوبی دارند و ازبازیکنان با تکنیک زیادی بهره می‌برند. ما می‌خواستیم بازی را برای آن‌ها سخت کنیم ولی نتوانستیم به هدف خودمان برسیم. خیلی خوب می‌شد اگر می توانستیم یک امتیاز از این دیدار کسب کنیم ولی متاسفانه شکست خوردیم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت:‌ باختن به یوونتوس آن هم در تورین یک تراژدی بزرگ نیست. ما یک بازی عقب افتاده برابر سامپدوریا داریم که در صورت برتری در آن دیدار می‌توانیم جبران مافات کنیم. من به هم تیمی‌هایم هشدار می‌دهم که فکر قهرمانی در لیگ ایتالیا را از سر بیرون کنند و تنها تمرکز خود را روی موفقیت تیم در ادامه فصل بگذارند. الان خیلی زود است درباره قهرمان شدن صحبت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه