English

مائوریسیو ساری:

رقابت در لیگ ایتالیا بسیار سخت و فشرده است

سرمربی تیم فوتبال ناپولی درباره صدرنشینی تیمش در لیگ ایتالیا گفت: رقابت در لیگ ایتالیا بسیار سخت و فشرده است و اگر اشتباه نکنیم می‌توانیم جایگاه نخست را برای خودمان نگه داریم.

رقابت در لیگ ایتالیا بسیار سخت و فشرده است

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه هفته هجدهم رقابت‌های سری A شش دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی ناپولی، صدرنشین جدول رده‌بندی توانست در خانه با نتیجه سه بر دو سامپدوریا را از پیش‌رو بردارد. گل‌های ناپولی را در این دیدار آلن، اینسینیه و همشیک به ثمر رساندند. ناپولی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.   

مائوریسیو ساری درباره صدرنشینی تیمش در لیگ ایتالیا گفت: برابر سامپدوریا شخصیت بالای تیم خودمان را نشان دادیم. از نمایش تیمم در این دیدار خیلی راضی هستم. من تیم حریف را به خوبی تحلیل کرده بودم. متاسفانه گل بدی را هم در نیمه نخست دریافت کردیم ولی رفته رفته به خودمان آمدیم و توانستیم به آن چه که می‌خواستیم برسیم. سامپدوریا تیم خیلی خوبی است که مربی بزرگی را هم روی نیمکت دارد. متاسفانه اشتباهاتی در خط دفاع داشتیم که نباید در بازی‌های آینده آن‌ها را تکرار کنیم. رقابت در لیگ ایتالیا بسیار سخت و فشرده است و اگر اشتباه نکنیم می‌توانیم جایگاه نخست را برای خودمان نگه داریم.

همشیک فوق العاده است

او درباره رکوردشکنی مارک همشیک ستاره اسلواک تیم خود نیز گفت: همشیک فوق العاده است. برای او خیلی خوشحالم. او شایسته بهترین‌ها است و خوشحالم که رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه را شکست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه