English

اسپالتی:

امروز بیش از هر زمان دیگری به تیم ایمان و اعتقاد دارم

سرمربی اینتر با وجود دو شکست پیاپی گفت‌: امروز بیش از هر زمان دیگری به تیم ایمان و اعتقاد دارم. به خوبی می‌دانیم که بعد از دو شکست پیاپی چه وظیفه‌ای داریم.

امروز بیش از هر زمان دیگری به تیم ایمان و اعتقاد دارم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، اینتر در هفته هجدهم رقابت‌های سری A به مصاف ساسولو رفت و با یک گل تن به شکست داد.

این برای دومین هفته پیاپی است که شاگران اسپالتی تن به شکست می‌دهند و همین باعث شد تا نه تنها صدر جدول رده‌بندی را از دست دهند،‌ بلکه  با پنج امتیاز اختلاف با ناپولی به رده سوم سقوط کنند.

با وجود عملکرد ناامید کننده اینتر در دو بازی اخیر اسپالتی هم‌چنان به تیمش اعتماد دارد. سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: امروز بیش از هر زمان دیگری به تیم ایمان و اعتقاد دارم. به خوبی می‌دانیم که بعد از دو شکست پیاپی چه وظیفه‌ای داریم. با وجود این که در دو بازی تن به شکست دادیم اما از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و خوب ظاهر شدیم.

او ادامه‌ داد: در بعضی از دیدارها باهوش بازی نمی‌کنیم  و تمرکز لازم را نداریم. در دیدار امروز روی ضد حمله دروازه ما باز شد هم‌چنان که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. باید در دیدارهای بعدی بهتر از این ظاهر شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه