English

مورینیو:

متاسفانه قدر موقعیت‌های خودمان را ندانستیم

سرمربی منچستریونایتد گفت: بعد از این که گل دوم را هم به ثمر رساندیم بارها و بارها شانس داشتیم تا در این مسابقه گلزنی کنیم و دروازه‌ حریف را باز کنیم ولی متاسفانه قدر موقعیت‌های خودمان را ندانستیم و این فرصت‌ها از دست رفت.

متاسفانه قدر موقعیت‌های خودمان را ندانستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود لسترسیتی پیش بود، دروازه‌ خود را باز شده دید تا دو امتیاز حساس دیگر را از دست بدهد.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بعد از این بازی، گفت‌: متاسفانه خیلی بد موقع این پیروزی را از دست دادیم. به نظرم اشتباه‌های بچگانه‌ای که در بین دو نیمه داشتیم باعث شد تا برنده این مسابقه نباشیم. در رختکن وقتی بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود به بازیکنان گفتم که این بازی یکی از آسان‌ترین بازی‌ها برای کسب پیروزی است. بعد از این که گل دوم را هم به ثمر رساندیم بارها و بارها شانس داشتیم تا در این مسابقه گلزنی کنیم و دروازه‌ حریف را باز کنیم ولی متاسفانه قدر موقعیت‌های خودمان را ندانستیم و این فرصت‌ها از دست رفت.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌هایش اضافه کرد: من گلی که بازیکنانم آن را دریافت کردند بچگانه می‌دانم. در ثانیه‌های پایانی بازی اسمالینگ مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و در همان جا بازیکنانم باید بازی خوانی می‌کردند که در این امر موفق عمل نکردند و ما نتوانستیم برنده میدان شویم.

منچستریونایتد در حال‌ حاضر رسیدن به رقیبش یعنی منچسترسیتی را در صدر جدول رده‌بندی دست نیافتنی‌تر می‌بیند. شیاطین سرخ پس فردا (سه‌شنبه) باید برابر برنلی دیدار کنند و این‌ در حالی است که  منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر فوتبال انگلیس که یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس و اروپا است، باید در هفته‌ اول دور برگشت لیگ جزیره در زمین نیوکاسل به میدان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه