English

مورینیو:

آن گونه که می خواستیم به دور بعد صعود کردیم

سرمربی منچستر یونایتد از عملکرد تیمش در دیدار برابر زسکا راضی است. او صدرنشینی را امتیازی خاص نمی داند.

 آن گونه که می خواستیم به دور بعد صعود کردیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از زسکا مسکو پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد تا به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند.

ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی گفت: آنگونه که می خواستیم به دور بعد صعود کردیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه لازم را به دست آوردیم. در نیمه نخست از عملکرد بازیکنان راضی نبودم  اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

او ادامه داد: لوک شاو بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و کمک زیادی به تیم مل کرد. شاو در آینده بسیار بهتر ظاهر خواهد شد و منتظر بازی‌های خوب او باشید. برای رومرو هم خوشحال هستم. او دروازبان بزرگی است و توانست بازی خوبی را به نمایش گذارد. لوکاکو هم بار دیگر ارزش های خود را نشان داد. او بیشتر از آنکه به فکر گلزنی باشد به کمک کردن به تیمش فکر می کند.

مورینیو درباره صدرنشینی تیمش گفت: صدرنشینی هیچ چیزی را ثابت نمی کند. چلسی به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرده و شاید با بشیکتاش بازی کند. بنابرین صدرنشینی مهم نیست. فرقی نمی کند که در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنیم و فکر نمی کنم که هیچ تیمی هم دوست داشته باشد با ما بازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه