English

آلگری:

بازی کردن برابر تیم رم سخت بود

سرمربی یوونتوس با خوشحالی از پیروزی که تیمش برابر رم به دست آورد، گفت‌: من پیش از این هم گفتم که رم از تیم‌های خوب فصل جاری است و شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

بازی کردن برابر تیم رم سخت بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، یوونتوس در حساس‌ترین بازی این هفته رقابت‌های سری A در خانه از رم پذیرایی کرد و توانست با تک گلی که مهدی بن عطیه به ثمر رساند سه امتیاز حساس را به دست آورد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس از پیروزی که تیمش در این دیدار به دست آورده خوشحال است و درباره نیمکت‌نشینی دیبالا واکنش نشان داد.

اما گفت‌: من پیش از این هم گفتم که رم از تیم‌های خوب فصل جاری است و شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. رم از نظر بدنی بسیار آماده است و بازی کردن برابر این تیم سخت بود. باید به بازیکنان تیمم که سخت جنگیدند و تلاش زیادی از خود نشان دادند تبریک بگویم.

سرمربی یوونتوس ادامه‌ داد: پیروز شدن با یک گل زیبا است اما  گاهی اوقات برای تیم دردسرساز می‌شود. رم اصلا دوست نداشت که بازنده این دیدار شود و به همین خاطر در دقایق پایانی تلاش زیادی برای زدن گل مساوی کرد و باید بگویم که اذیت شدیم.

آلگری در پایان صحبت‌هایش هم‌چنین درباره دلیل نیمکت‌نشینی دیبالا در این دیدار، بیان‌ کرد: من بار دیگر باید تاکید کنم که مشکلی با دیبالا ندارم. در این دیدار باید از نظر قدرت فیزیکی و بدنی خوب ظاهر می‌شدیم و به همین خاطر به بازیکنی مانند دیبالا بازی ندادم. او زحمت زیادی برای یوونتوس کشیده است و بدون شک در آینده هم به تیم کمک خواهد کرد اما  فعلا به بازیکنان دیگر نیاز داریم و به همین خاطر دیبالا هم نیمکت نشین شده است.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد اختلاف یک امتیازی خود با ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی را حفظ کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه