English

ساری:

جام را به تیمی می‌دهند که در پایان صدرنشین باشد نه الان

سرمربی ناپولی درباره صدرنشینی تیمش، گفت: طبیعی است که صدرنشینی خوشحال کننده باشد اما در شرایط کنونی مهم نیست. جام را به تیمی می‌دهند که در پایان صدرنشین باشد نه الان.

جام را به تیمی می‌دهند که در پایان صدرنشین باشد نه الان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  اسکای اسپورت، شکست اینتر در دیدار برابر اودینزه باعث شد تا ناپولی بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های سری A بر گردد. ناپولی که در خانه تورینو به میدان رفته بود توانست با نتیجه‌ ۳ بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند.

ساری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  نیمه دوم دیدار برابر تورینو از بهترین بازی‌های ناپولی بود. گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم شرایط را برای ما بسیار راحت کرد. همشیک توانست با گلزنی در این دیدار به رکورد گلزنی مارادونا برسد و این بسیار خوشحال کننده است.

او ادامه‌ داد: مرتنس نتوانست در این دیدار گلزنی کند با وجود آن که بازی خوبی را به نمایش گذاشت. پیروزی در چنین دیدار حساسی خوشحال کننده است و امیدوارم این نتایج خوب ما ادامه‌ داشته باشد.

ساری درباره صدرنشینی تیمش، اظهار کرد: طبیعی است که صدرنشینی خوشحال کننده باشد اما در شرایط کنونی مهم نیست. جام را به تیمی می‌دهند که در پایان صدرنشین باشد نه الان. بازیکنان با توجه به فشار زیاد بازی‌ها خسته شده‌اند و طبیعی است که نتوانند عملکرد رضایت بخشی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه