English

طارمی، سردار آزمون و قوچان نژاد در میان بهترین بازیکنان آسیا

گروه رسانه ای تیتان با بررسی عملکرد بازیکنان حائز شرایط، نام 23 بازیکن را برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2017 آسیا انتخاب کرده است که مهدی طارمی، سردار آزمون و رضا قوچان نژاد در میان آنها حضور دارند.

طارمی، سردار آزمون و قوچان نژاد در میان بهترین بازیکنان آسیا

به گزارش خبرگزاری موج، گروه رسانه ای تیتان اسپورت که کار خود را در سال 1988 آغاز کرده از سال 2013 اقدام به انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا می کند. امسال برای پنجمین بار آنها با استفاده از نظرات ژورنالیست های کشورهای آسیایی و همینطور ژورنالیست هایی از کشورهای مختلف که مسابقات آسیایی را پوشش می دهند، اقدام به انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا می کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا چند سالی می شود که بهترین بازیکن سال آسیا را از میان بازیکنانی انتخاب می کند که در این قاره حضور دارند و از میان لژیونرهای آسیایی نیز یک بازیکن انتخاب می شود. به عنوان مثال امسال در بخش داخلی  "عمر الخریبین" مهاجر سوری تیم الهلال این عنوان را کسب کرد و در بخش بازیکنان بین المللی نیز "سون مین هیونگ" ستاره کره جنوبی و باشگاه تاتنهام این عنوان را از آن خود کرد، اما گروه رسانه ای تیتان اسپورت بهترین بازیکن را از میان این دو دسته و البته بازیکنان خارجی که در فوتبال آسیا شاغل هستند، نظیر هالک برزیلی انتخاب می کند.

گروه رسانه ای تیتان با بررسی عملکرد بازیکنان حائز شرایط، نام 23 بازیکن را برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2017 آسیا انتخاب کرده است که مهدی طارمی، سردار آزمون و رضا قوچان نژاد مهاجمان تیم‌های پرسپولیس، روبین کازان و هیرنفین نیز در میان آنها حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه