English

ارائه گزارش فیفا از ۳۲ تیم راه یافته با جام جهانی

سایت فیفا در گزارشی به معرفی ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی از جمله ایران پرداخت.

ارائه گزارش فیفا از 32 تیم راه یافته با جام جهانی

به گزارش خبرگزاری موج، قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جمعه این هفته‌ در مسکو برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم راه یافته به این رقابت‌ بزرگ از جمله تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حریفان خود را خواهند شناخت. سایت فیفا در گزارشی به معرفی ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی پرداخته است و درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز، به عنوان یکی از تیم‌های راه یافته به جام جهانی روسیه نوشت.

* ایران

حضور در جام جهانی: ۴ دوره از ۱۰ حضور در انتخابی

* سرمربی:

کی روش

کارلوس کی‌روش، سرمربی با تجربه پرتغالی سومین حضورش را در جام جهانی تجربه می‌کند. بعد از این که در سال ۲۰۱۰ روی نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش یعنی پرتغال نشست، او اکنون برای دومین بار پیاپی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده است. کارلوس کی‌روش دو بار قهرمانی در جام جهانی جوانان را به همراه پرتغال به دست آورد و در انتخابی جام جهانی روسیه نیز به همراه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عملکرد بی نقصی داشت و باعث شد این تیم به عنوان تیم نخست آسیا جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

* گل برتر:

گل مهدی طارمی به ازبکستان

مهدی طارمی

گلی که باعث قطعی شدن صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد، با حرکت زیبای طارمی و نفوذ او به محوطه جریمه به دست آمد. این گل زیبا، خامه روی کیک صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه بود.

* ستاره:

سردار آزمون

سردار آزمون

وارث علی دایی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون را می‌توان ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دانست که عملکرد بسیار خوبی در تیم‌ ‌ملی داشته است و در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ نیز درخشید. این بازیکن تکنیکی در تیم‌ ‌روسیه‌ای روبین کازان فوتبال خود را پیش می‌برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه