English

کونته:

نباید خیلی به کسب توپ طلا فکر کرد

سرمربی چلسی در مورد کسب توپ طلا گفت: نباید خیلی به این جایزه فکر کرد. در حال‌ حاضر که در عصر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار داریم، رسیدن دیگر بازیکنان به این جایزه کار آسانی نیست.

نباید خیلی به کسب توپ طلا فکر کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، در فهرست ۳۰ نفر توپ طلای فوتبال جهان نام ادن هازارد و انگولو کانته از چلسی دیده می‌شود ولی در نهایت همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این دو بازیکن نتوانستند به این جایزه فردی برسند.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی درباره حضور بازیکنانش در فهرست توپ طلا، گفت‌: خودم زمانی که بازیکن بودم دوست داشتم این جایزه را کسب کنم ولی با در نظر گرفتن توانمندی‌هایم این را می‌دانستم که به چنین افتخاری دست نخواهم یافت. من در دوران فوتبالی‌ام قهرمانی‌های زیادی را کسب کردم. سال‌ها کاپیتان یوونتوس بودم. یک فینال جام جهانی و یک فینال یورو را از دست دادم. شما می‌دانید که برای کسب توپ طلا باید قهرمانی کسب کنید. خواه ناخواه چنین معیاری را در نظر می‌گیرند. ما فصل گذشته فقط لیگ برتر را کسب کردیم که به نظرم برای کسب توپ طلا کافی نبود. هر چند که معتقدم برخی از بازیکنان ما شایسته کسب این عنوان بودند.

سرمربی چلسی در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: نباید خیلی به این جایزه فکر کرد. برای مثال جان‌لوئیجی بوفون، بهترین دروازه‌بان جهان هیچ گاه این جایزه را کسب نکرد. همچنین پائولو مالدینی، بهترین مدافع جهان هیچ گاه این جایزه را نبرد. در حال‌ حاضر هم در عصر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار داریم و رسیدن دیگر بازیکنان به این جایزه کار آسانی نیست.

چلسی موفق شد به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. این تیم باید در هفته‌ شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام برود که در حال‌ حاضر دیوید مویس را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه