English

اخطار AFC در مورد بدهی بازیکن سابق پرسپولیس؛

پول جعفر پور را پرداخت کنید تا با مشکل مواجه نشوید

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای امروز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پول جعفر پور را پرداخت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

پول جعفر پور را پرداخت کنید تا با مشکل مواجه نشوید

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی جعفر پور بازیکن سابق پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس  به ای اف سی شکایت کرده بود که امروز اخطاریه‌ ای اف سی به دست باشگاه پرسپولیس رسید.

آرش شکرریز وکیل حقوقی بازیکن سابق پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد که تکلیف بدهی جعفر پور بازیکن سابق پرسپولیس را مشخص کنید. این کمیته امروز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پول جعفر پور را پرداخت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

وکیل حقوقی جعفر پور بیان کرد: مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که حاضر به توافق با جعفر پور هستند، اما این بازیکن قصد ندارد توافق اجباری با پرسپولیس کند و خواهان دریافت پول خود شده است. جعفر پور طلب ۱۲۰ میلیونی از پرسپولیس دارد و پولش را درخواست کرده است.

او درباره مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی جعفر پور تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلتی برای پرداخت بدهی این بازیکن در نظر نگرفته است فقط به باشگاه پرسپولیس اخطار داده است این بدهی را پرداخت کند تا با مشکل مواجه نشود.

شکرریز بیان کرد: فدراسیون فوتبال برای دریافت صدور مجوز حرفه‌ای به‌ ای اف سی ضمانت داده که بدهی باشگاه‌ها به مربیان و بازیکنان سابق پرداخت می‌شود، اما این کار را انجام نداده است و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار توضیح مسئولان فوتبال در این باره شده است.

وکیل حقوقی جعفر پور در پایان خاطر نشان کرد: در باشگاه پرسپولیس مشخص نیست که چه کسی مسئول است و مسئولان این تیم جوابگو نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه