English

اول بهمن محرومیت طارمی به پایان می رسد

محرومیت مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس اول بهمن به پایان می رسد و مشکلی برای همراهی سرخپوشان پایتخت ندارد.

اول بهمن محرومیت طارمی به پایان می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس به علت فسخ یک طرفه با باشگاه ریز اسپور ترکیه با محرومیت چهار ماهه از سوی فیفا مواجه شد.

باشگاه پرسپولیس هم به علت تحریک طارمی به عقد قرارداد با این باشگاه بامحرومیت نقل و انتقالاتی مواجه شده است. فیفا علاوه بر این باشگاه پرسپولیس و طارمی را مبلغ 789 هزار یورو جریمه کرد و باشگاه ریز اسپور ترکیه با مراجعه به هر کدام می تواند پول خود را دریافت کند.

طارمی بعد از صدور رای محرومیتش به حکم صادر شده اعتراض کرد اما دادگاه حکمیت ورزش هنوز رای نهایی را صادر نکرده است.

البته از محرومیت طارمی 2 ماه گذشته است و مهاجم گلزن پرسپولیس اول بهمن محرومیتش به پایان می رسد و مشکلی برای همراهی سرخپوشان پایتخت ندارد.

طارمی از زمان پایان محرومیتش  فقط در 9 بازی تا پایان فصل برای سرخپوشان پایتخت می تواند به زمین مسابقه برود.

طارمی از لیگ های قطر و چین پیشنهادهای خوب مالی دارد، براین اساس باشگاه پرسپولیس با ترانسفر کردن مهاجم خود می تواند پول جریمهفیفا را تامین و این مشکل را حل کند.

در حال حاضر پیشنهاد یک تیم چینی به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار یورو برای جذب طارمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است و  باید دید برانکو با انتقال طارمی به تیم دیگر موافقت می کند یا نه!

علی علیپور و گادوین منشا مهاجمان پرسپولیس در غیاب طارمی عملکرد خوبی داشتند و برانکو از نبود طارمی نگران نیست. براین اساس شاید مسئولان پرسپولیس رضایت نامه طارمی را صادر کنند تا آنها بتوانند پول باشگاه ترکیه ای را بدهند و این پرونده را مختومه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی