English

اسپانیا همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی است

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در پایان اظهار کرد: اسپانیا همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی است. برای اولین بار نیست که به این موضوع اشاره می‌کنم. این تیم می‌تواند یکی از بخت‌های نخست قهرمانی باشد.

اسپانیا همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از اوژوگو، قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جمعه برگزار شد و پرتغال با تیم‌های اسپانیا، ایران و مراکش هم‌گروه شد.

گروه خیلی سختی است

فرناندو سانتوس پس از این مراسم اظهار کرد: ما باید بهترین بازی‌های خود را انجام دهیم. در نگاه اول به نظر می‌رسد تیم ما یکی از شانس‌های صعود باشد اما اگر به صورت کلی و با دقت به گروه نگاه کنیم. گروه خیلی سختی است. نخستین بازی‌مان برابر اسپانیا خواهد بود. این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است. دو بازی دیگرمان نیز آسان نخواهد بود چون برابر تیم‌هایی بازی خواهیم که در مرحله مقدماتی در گروه‌های‌شان بدون شکست بوده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در پایان اظهار کرد: اسپانیا همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی است. برای اولین بار نیست که به این موضوع اشاره می‌کنم. این تیم می‌تواند یکی از بخت‌های نخست قهرمانی باشد. در مقابل پرتغال سعی می‌کند که بهترین بازی‌اش را به نمایش بگذارد و برای پیروزی به مصاف حریفانش می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی