English

تماشاگران استقلال از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم شدند

تماشاگران تیم استقلال با توجه به سابقه تخلفات متعدد این تیم در فصل جاری طبق بندهای یک و سه ماده ۷۹ انضباطی از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم هستند.

تماشاگران استقلال از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی روی داد مبنی بر پرتاب اشیاء به سمت زمین بازی که منجر به تاخیر در شروع مسابقه شد. این تیم طبق بندهای یک و سه ماده ۷۹ انضباطی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال تهران به خاطر فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل، پرتاب نارنجک که منجر به آسیب دیدگی یک عکاس شد، پرتاب اشیا که منجر به تاخیر در شروع مسابقه شد و با توجه به سابقه تخلفات متعدد این تیم در فصل جاری، تماشاگران تیم استقلال طبق بندهای یک و سه ماده ۷۹ انضباطی از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم هستند (این رای قابل تجدید نظر است).

ضمن این که باشگاه استقلال به خاطر تخلفات تماشاگرانش باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم استقلال تهران به خاطر داشتن بیش از ۵ بازیکن اخطاری، باید ۵۶ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محرومیت زکی‌پور و خلیل‌زاده از یک دیدار رسمی

هم‌چنین میلاد زکی‌پور، بازیکن تیم استقلال تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی و ضربه زدن به بازیکن حریف بدون توپ که منجر به تحریک و اغتشاش در تماشاگران شد، از همراهی تیم خود در یک دیدار رسمی محروم بوده و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

وریا غفوری، بازیکن تیم استقلال تهران نیز به دلیل اعتراض به تصمیمات داور، به تذکر کتبی روبه‌رو شد.

گفتنی است، شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم پرسپولیس تهران به دلیل رفتار غیرورزشی، هل دادن بازیکن حریف قبل از زدن ضربه پنالتی، به یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم شد.

کلیه آرای فوق قطعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی