English

شکایت آرام طبع از باشگاه پرسپولیس

محمد امین آرام طبع از باشگاه پرسپولیس طلب 400 میلیونی دارد و همراه با حکم کمیته انضباطی به باشگاه رفته تا مطالباتش را دریافت کند.

شکایت آرام طبع از باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری موج، سرخپوشان پایتخت هنوز از خطر حذف از آسیا رها نشدند که با دردسر جدیدی رو به رو شدند. محمد امین آرام طبع از باشگاه پرسپولیس طلب 400 میلیونی  دارد و همراه با حکم کمیته انضباطی به باشگاه رفته تا مطالباتش را دریافت کند. 

با توجه به اینکه سرخپوشان پایتخت تا چند روز دیگر فرصت تسویه حساب بدهی های خود دارند تا مجوز حرفه ای کسب کنند. خبر شکایت آرام طبع می تواند برای آنها دردسر ساز شود. 

البته باشگاه پرسپولیس قرار است با طلبکاران جلسه بگذارد تا با توافق با آنها بدهی های خود را تسویه حساب کند تا بتواند مجوز حرفه ای کسب کرده و از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود. 

بازیکنانی همچون اصلانیان، سید صالحی، کاویانپور و بائو طلب خود را بخشیدند اما برخی از طلبکاران حاضر نیستند این کار را انجام بدهند و خواهان دریافت مطالبات خود شدند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: مدیریت باشگاه پیگیر پرونده حقوقی شاکیان است تا مشکلی برای تیم ما به وجود نیاید. آرام طبع هم طلبی از باشگاه دارد که مسئولان حقوقی باشگاه در حال بررسی میزان طلب این بازیکن هستند تا این مشکل را برطرف کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه