English

کونته:

رمی‌ها انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند

سرمربی چلسی بعد از شکست تیمش مقابل رم گفت: رمی‌ها انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند و با جاه‌طلبی توانستند بازی را ببرند.

رمی‌ها انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، چلسی دیشب (سه‌شنبه) در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رم رفت و با سه گل مغلوب این تیم شد.

آنتونیو کونته بعد از شکست تیمش در این مسابقه، گفت‌: نتیجه‌ مسابقه گویای همه چیز است. وقتی شما ۳ بر صفر شکست می‌خورید یعنی بازی خوبی انجام نداده‌اید. در نیمه نخست خوب بودیم و شانس‌های خوبی برای گلزنی خلق کردیم. نتیجه‌ ۲ بر صفر در نیمه نخست اصلا عادلانه نبود. در نیمه دوم عملکرد ما بسیار بد بود. رمی‌ها انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند و با جاه‌طلبی توانستند بازی را ببرند. من از عملکرد نیمه دوم تیمم اصلا راضی نیستم. همه ما باید مسئولیت این بازی ضعیف را بر عهده بگیریم.

آنتونیو کونته

شرایط برای ما خیلی سخت شده است

کونته ‌اضافه کرد: وقتی در یک بازی سه گل دریافت می‌کنید باید نگران وضعیت تیم شویم. این نشان می‌دهد که یک چیز در تیم درست کار نمی‌کند. در حال‌ حاضر شرایط برای ما خیلی سخت شده است. باید مسابقه را تجزیه و تحلیل و بررسی کنیم و به خودمان نگاه کنیم و ایرادات را بر طرف کنیم. شب بدی برای ما بود. باید در کنار هم باشیم و با اتحاد و همبستگی به شرایط خوب قبلی خودمان باز گردیم.

توان لازم را برای مقابله با حریف نداشتیم

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندن در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: آن چه من را بیش از همه عصبانی می‌کند، نمایش نیمه دوم تیمم است. ما اصلا توان لازم را برای مقابله با حریف نداشتیم و ممکن بود گل‌های دیگری نیز دریافت کنیم. تاکید می‌کنم که امسال برای ما سال بسیار سختی است. دیگر نباید چنین بازی‌هایی را داشته باشیم. باید بتوانیم دوباره همان تیم خوب گذشته شویم. من به دنبال جاه‌طلبی و انگیزه بازیکنانم در فصل قبل هستم. پارسال معجزه کردیم که قهرمان لیگ شدیم. امسال هم باید بتوانیم دوباره به همان فرم خوب گذشته باز گردیم.

چلسی باید این هفته‌ در لیگ برتر انگلیس در خانه به مصاف منچستریونایتد تیم دوم جدول رده‌بندی برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه