English

کونته:

می‌خواهیم نتیجه‌ خوبی در المپیکو کسب کنیم

آنتونیو کونته پیش از دیدار برابر رم گفت: فقط به بازی با رم فکر می‌کنم. در حال‌ حاضر بهتر است که بازی به بازی پیش برویم. می‌خواهیم نتیجه‌ خوبی در المپیکو کسب کنیم.

می‌خواهیم نتیجه‌ خوبی در  المپیکو کسب کنیم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میل، تیم‌ ‌ملی فوتبال چلسی امشب (سه‌شنبه) باید در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در المپیکوی شهر رم به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال رم برود.

آنتونیو کونته پیش از دیدار برابر رم، گفت‌: خوشبختانه انگولو کانته به تیم برگشته و می‌تواند امشب برای ما بازی کند. خیلی خوشحالیم که او را بعد از مدت‌ها در اختیار داریم. بازی بدون کانته برای ما خیلی سخت و دشوار بود. قطعا بازگشت او می‌تواند خیلی به سود ما باشد چون او بازیکن کاملی است که می‌تواند مرکز زمین را کنترل کند.

سرمربی تیم‌ ‌فوتبال چلسی در ادامه‌ ‌اضافه کرد: ما دو بازی حساس پیش رو داریم. یک بازی با رم خواهیم داشت و دیگری نیز باید به مصاف منچستریونایتد برویم. با این حال من فقط به بازی با رم فکر می‌کنم. در حال‌ حاضر بهتر است که بازی به بازی پیش برویم. می‌خواهیم نتیجه‌ خوبی در  المپیکو کسب کنیم تا با قدرت خودمان را در صدر جدول گروه حفظ کنیم. این بازی می‌تواند سخت‌ترین بازی ما در لیگ قهرمانان اروپا باشد ولی ما هیچ مشکلی برای آن نداریم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

سرمربی ایتالیایی در پایان صحبت‌های خود درباره موراتا، گفت‌: موراتا از زندگی در لندن لذت می‌برد و او در این جا کاملا خوشحال است و کارش را انجام می‌دهد. ما هم خوشحالیم که او را در تیممان داریم. موراتا گلزن نخست ما است.

چلسی با کسب هفت امتیاز از سه بازی در صدر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا است. دیدار رفت دو تیم چلسی و رم با تساوی ۲ بر ۲ در لندن خاتمه یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه