English

کرانچار:

شناخت خوبی از تیم گسترش فولاد دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته دهم لیگ برتر گفت: شناخت خوبی از تیم گسترش فولاد دارم.

شناخت خوبی از تیم گسترش فولاد دارم

به گزارش خبرگزاری موج، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: مقابل تیمی به میدان می‌رویم که با توجه به بازیکنانی که دارد، قرار گرفتن در قعر جدول، سزاوارش نیست و گسترشی‌ها مستحق حضور در رده‌های بالاتر هستند.

برای کسب پیروزی جاه‌طلب شده‌ایم

وی افزود: با توجه به بردی که هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان کسب کردیم و با توجه به بازی‌ باکیفیتی که مقابل پرسپولیس داشتیم، توانستیم به شرایطی برسیم که برای پیروزی در هر بازی جاه‌طلب باشیم.

کرانچار خاطرنشان کرد: پیش از این نیز بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاشتیم اما نمی‌توانستیم به پیروزی برسیم و فردا مقابل تیمی به میدان می‌رویم که با توجه به وضعیت جدولی‌اش، به هرنحوی که شده سعی خواهد کرد به پیروزی برسد و مطمئناً تماشاگران، فردا بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد خواهند بود.

وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا بیان کرد: خوشبختانه محرومی برای این بازی نداریم و فقط عزت‌الله پورقاز را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. در ابتدای فصل، انتخاب بازیکنان ما کاملاً درست بود اما متاسفانه در اردوهای پیش فصل یا در خلال رقابت‌های فصل دچار مصدومیت شدند و سعی می‌کنیم به بازیکنانی که خسته هستند، چند هفته فرصت بدهیم تا به هماهنگی کامل برسیم.

او افزود: برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داریم و به همین دلیل در ابتدای فصل نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما با برد هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان شرایط بهتر شده و امیدوارم این پیروزی‌ها استمرار داشته باشد.

کرانچار تأکید کرد: استفاده از جوانان بومی در تیم سپاهان، بزرگترین دستاورد ما است و خوشحالم که توانسته‌ایم جوانانی را به ترکیب تیم تزریق کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص حضور فیروز کریمی روی نیمکت گسترش فولاد گفت: من از سابقه کریمی با خبرم و می‌دانم که در تیم‌های پایین جدولی، موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌ است و با آنالیز بازی گسترش فولاد مقابل پیکان، متوجه ایجاد تغییرات بزرگ در این تیم شده‌ام و گسترش فولاد می‌توانست مقابل پیکان بازنده نباشد. شناخت خوبی از تیم گسترش فولاد و فیروز کریمی دارم.

کرانچار

وی در خصوص حضور شاهین ثاقبی و سعید آقایی در تیم سپاهان گفت: این دو بازیکن درخشش خوبی در تراکتورسازی داشتند و به همین دلیل آن‌ها را جذب سپاهان کردیم و هر دوی آن‌ها جزو بازیکنان ثابت ما هستند. شاید به دلیل نوساناتی که در طول لیگ وجود دارد، آن‌ها در مقاطعی کیفیت‌شان پایین بیاید اما من از هر دوی آن‌ها کاملاً راضی‌ام.

کرانچار در خصوص تعطیلی لیگ برتر گفت: مسابقات برای همه تیم‌ها قطع و وصل می‌شود و این تعطیلی‌ها را از قبل می‌دانستیم. تلاش می‌کنیم در پایان فصل جزو چهار یا پنج تیم بالای جدول باشیم و اصولاً یک تیم باید بین ۵۰ تا ۵۴ امتیاز کسب کند تا خودش را در بالای جدول قرار بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه