English

سرمربی تیم سپاهان:

تصمیمات عجیبی در داوری بازی‌های سپاهان صورت می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان ما باید آنقدر خوب کار کنند که تأثیرات داوری در کارشان اندک باشد اما به نظرم امسال تصمیمات عجیبی در داوری دیدارهای سپاهان صورت می‌گیرد که برای برخی تیم‌های خاص اینگونه نیست.

تصمیمات عجیبی در داوری بازی‌های سپاهان صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: خوشحالم که تیم ما در این مسابقه توانست با صبر و تحمل، گل به ثمر برساند و در نهایت پیروز بازی باشد.

وی با بیان اینکه بازیکننان ما در دقایق نخست بازی را در دست گرفتند، تصریح کرد: پس از آن بود که گل به ثمر رساندند و بازیکنان دفاعی تیم هم، اجازه ندادند که مهاجمان حریف در این زمینه کاری از پیش ببرند.

سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به احتیاج تیمش به کسب پیروزی در این مسابقه گفت: به نظرم در بازی‌های قبلی می‌توانستیم پیروزی را کسب کنیم اما به هر حال امروز این اتفاق صورت گرفت و خوشحال هستیم که بار روی دوش تیم، امروز سبک شد.

وی درباره دلیل عدم حضور مهرداد محمدی در ترکیب سپاهان گفت: به نظرم در این مسابقه نیاز بود که تغییراتی صورت بگیرد و با توجه به تحلیل‌های صورت گرفته، تغییراتی در ترکیب دادیم. به نظرم امروز مروان حسین آنگونه که باید، نبود و نیاز به تغییر او داشتیم. خوشحالم که امروز مهدی رحیمی در بازی خود عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و می‌تواند در آینده هم بهتر باشد.

کرانچار درباره پنالتی صورت گرفته در بازی امروز که توسط کمک‌داور رد شد، افود: ما در گذشته بارها از داوری ضربه خوردیم و به نظرم این پنالتی صحیح بود که متأسفانه از سوی کمک داور لغو شد.

وی اضافه کرد: به نظرم بازیکنان ما باید آنقدر خوب کار کنند که تأثیرات داوری در کارشان اندک باشد اما به نظرم امسال تصمیمات عجیبی در داوری دیدارهای سپاهان صورت می‌گیرد که برای برخی تیم‌های خاص اینگونه نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه