English

استعفای بروس آرنا از سرمربیگری تیم‌ ‌ملی فوتبال آمریکا

بروس آرنا بعد از ناکامی بزرگ فوتبال آمریکا در راه صعود به جام جهانی از سمت خود استعفا داد

استعفای بروس آرنا از سرمربیگری تیم‌ ‌ملی فوتبال آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فیفا، تیم‌ ‌ملی فوتبال آمریکا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد ضعیفی داشت و حتی نتوانست به مرحله پلی‌آف راه یابد.

به ‌این‌ ترتیب آمریکا برای اولین بار از سال ۱۹۸۶ نتوانست به جام جهانی راه یابد. سران فدراسیون فوتبال آمریکا که می‌خواستند جلوی این اتفاق را بگیرند، آرنای نام آشنا را به جای یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند  ولی کاری از دست او بر نیامد.

بروس آرنا بعد از استعفا از سرمربیگری تیم‌ ‌ملی فوتبال آمریکا، گفت‌: برای هر کسی مربیگری در تیم‌ ‌ملی کشورش رویای بزرگی است و خوشحالم که این اتفاق برای من دو بار رخ داد و توانستم در جام‌های جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ سرمربی تیم‌ ‌ملی کشورم باشم. وقتی هم این بار هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال آمریکا را برعهده گرفتم می‌دانستم که راهیابی به جام جهانی کار سختی است. همان طور که گفتم مسئولیت این شکست بر عهده من است و امیدوارم که دوباره فوتبال آمریکا را مانند گذشته قدرتمند ببینم.

بروس آرنا استعفا از سرمربیگیری تیم آمریکا

از منطقه آمریکای شمالی و مرکزی تیم‌های مکزیک، کاستاریکا و پاناما به صورت مستقیم به جام جهانی راه یافتند و هندوراس باید در این مرحله به مصاف استرالیا برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه