English

سر گروه‌های قرعه‌کشی جام جهانی مشخص شدند

سر گروه‌های قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پس از انجام بازی‌های دیشب و بامداد امروز (چهارشنبه) مشخص شدند.

سر گروه‌های قرعه‌کشی جام جهانی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا در قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که یک دسامبر برگزار می‌شود سرگروه نخواهد بود. لاروخا برای سر گروه شدن نیاز به شرایط خاصی داشت که این اتفاق نیفتاد. سر گروه‌های قرعه‌کشی پس از انجام بازی‌های دیشب و بامداد امروز (چهارشنبه) مشخص شدند. روسیه میزبان، آلمان، برزیل، پرتغال، بلژیک، لهستان، آرژانتین و فرانسه در سید یک قرار خواهند گرفت.

پیروزی ۲ بر صفر پرتغال برابر سوئیس به نفع شاگردان یولن لوپتگی تمام نشد. بهترین نتیجه برای لاروخا تساوی بود اما پرتغال کریستانو رونالدو توانست به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند. این اتفاق در دیدار فرانسه و بلاروس تکرار شد. فرانسه آنتوان گریزمان با پیروزی برابر حریف خود توانست به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند.

با این نتایج اسپانیا نیاز داشت شیلی در منطقه آمریکای جنوبی برزیل را شکست ندهد، پرو کلمبیا را شکست ندهد و آرژانتین حذف شود. باید هر سه نتیجه اتفاق می‌افتاد.

دو نتیجه نخست رخ داد اما آرژانتین با درخشش لیونل مسی صعودش را قطعی کرد. با حضور آرژانتین در روسیه، اسپانیا دیگر نمی‌تواند سرگروه شود.

به این ترتیب، اسپانیا، اروگوئه، انگلیس و ایتالیا، چهار تیمی هستند که در مجموع هشت بار سابقه قهرمانی در جهان را دارند اما در جام جهانی ۲۰۱۸ سرگروه نخواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی