English

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان:

عزم جدی برای رفع مشکلات ورزشکاران ناشنوای کشور وجود دارد

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور با برشمردن برخی مشکلات ناشنوایان ورزشکار در سطح کشور گفت: عزم جدی برای رفع مشکلات ورزشکاران کشور وجود دارد.

عزم جدی برای رفع مشکلات ورزشکاران ناشنوای کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمصطفی کریمی در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: ورزشکاران ناشنوا به رغم تلاش‌هایی که برای کسب موفقیت در رشته های ورزشی خود انجام می دهند، با مشکلاتی مواجه هستند که گاه مانع از توسعه فعالیت‌های آنها می شود.

وی با بیان اینکه با بخشی از این مشکلات آشنا بوده و در صدد رفع آنها هستیم، عنوان کرد: معتقدیم پیگیری مسائل و مشکلات ورزشکاران ناشنوا از اجر بسیاری برخوردار است بر این اساس عزم جدی برای رفع مشکلات این قشر از ورزشکاران داریم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان اظهار امیدواری کرد: مسئولان ورزش کشور و دیگر مسئولان مرتبط با مسائل ناشنوایان، در رفع این مشکلات و کمک به رشد ورزش ناشنوایان کشور همکاری و همدلی لازم را داشته باشند.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور عنوان کرد: در این دوره یزد میزبان مسابقات است و خرسندیم که این مسابقات در شهر جهانی یزد پیگیری می شود و امیدواریم به زودی شاهد برگزاری مسابقات بین المللی ورزش‌های ناشنوایان در استان یزد باشیم.

وی تاکید کرد: ورزشکاران ناشنوا نشان داده اند هر کجا حمایتی از آنها صورت گرفته، به بهترین نحو ممکن درخشیده اند که مصداق آن نیز کسب بهترین نتیجه ممکن در طول یک ماه گذشته همچنین صعود یک پله ای رتبه ورزشکاران ناشنوا در المپیک ترکیه نسبت به دوره قبلی المپیک بوده است.

کریمی، ورزشکاران یزدی را از ورزشکاران پرتلاش کشور خواند و اظهار امیدواری کرد: با همکاری مسئولان امر هرچه سریعتر برای رفع مشکل ورزشکاران ناشنوا به ویژه در استان یزد اقدام شود.

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ورزشکاران ناشنوای کشور یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی از امروز تا 20 شهریور ماه در یزد برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه