English

اطمینان سانتوس از صعود پرتغال به جام جهانی

سرمربی تیم ملی پرتغال بعد از پیروزی پر گل برابر جزایر فارو از اعتمادش برای صعود این تیم به جام جهانی گفت.

اطمینان سانتوس از صعود پرتغال به جام جهانی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از رکورد، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال دیشب (پنجشنبه) با درخشش کریستیانو رونالدو پنج بر یک جزایر فارو را شکست داد.

هم چنان تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئیس با سه امتیاز بیشتر از پرتغال در صدر جدول رده‌بندی   گروه قرار دارد. فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال بعد از این پیروزی، گفت‌:  حالا سه فینال دیگر برای ما باقی‌ مانده است. امشب خیلی مهم بود که بتوانیم یک پیروزی خوبی را به دست بیاوریم. من حتم دارم که تیم‌ ‌ملی فوتبال  پرتغال به جام جهانی صعود می‌کند. در پانزده ‌دقیقه شروع بازی حریف ما را تحت فشار قرار داد،  ولی ما رفته رفته اشتباه‌های شروع بازی را جبران کردیم و توانستیم به برد برسیم. در نیمه دوم فوتبالی که می خواستیم را  ارائه دادیم و خوشحالم که برد دلچسب و پر گلی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در پایان گفت‌: صرف نظر از هر چیزی باید در حال‌ حاضر به مسابقه با مجارستان فکر  کنیم. بازی سختی در خارج از خانه پیش رو داریم که سخت و پیچیده است، اصلا نباید در حال‌ حاضر به سوئیس فکر کرد.

در اروپا تیم‌های صدرنشین ۹ گروه به صورت مستقیم به جام جهانی روسیه راه پیدا خواهند کرد و بهترین تیم‌های دوم گروه نیز برای صعود به جام جهانی باید در پلی‌آف به مصاف هم بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه