English

شاگردان کی روش به مصاف روسیه می روند

تاج گفت:ما باید ببینیم چه مسابقه‌ای به درد ما می‌خورد و به همین دلیل یک بازی دوستانه با روسیه خواهیم داشت.

شاگردان کی روش به مصاف روسیه می روند

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال ایران صعودی مقتدرانه به جام جهانی روسیه داشت و حالا بسیاری انتظار صعود از دور مقدماتی را در جام جهانی 2018 می کشند. بر این اساس فدراسیون فوتبال در یکسال باقیمانده تا مهم ترین تورنمنت فوتبال ملی دنیا باید تمام تلاشش را برای برپایی اردوهای آماده سازی به کار بگیرد.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال درباره روند آماده سازی تیم ملی و بودجه لازم برای برگزاری مسابقات تدارکاتی عنوان کرد: «سه چهار جلسه با کی‌روش به صورت مفصل داشتیم و درباره اتفاقاتی که باید رخ بدهد، صحبت کردیم. این برنامه‌ها را برآورد هزینه کردیم و دیدیم که 10، 20 میلیارد بودجه لازم داریم. خیلی ساده است و می‌دانید که اگر بخواهیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، هزینه دارد. ضمن اینکه بازی با هر تیم بزرگی برای تیم ملی خوب نبوده و به نفع تیم ملی نیست.»

وی افزود: «ما قبلاً با برزیل هم بازی کردیم، اما نفعی برای فوتبال ما نداشته است. ما باید ببینیم چه مسابقه‌ای به درد ما می‌خورد و به همین دلیل یک بازی دوستانه با روسیه خواهیم داشت. این بازی قطعی است و بازی‌های دیگر را هم پیش‌بینی کردیم. ما وقتی این برنامه‌ها را برآورد هزینه کردیم، نزدیک به 17.5 میلیارد نیاز داریم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه