English

برانکو: برای پیروزی به میدان می‌رویم

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با الاهلی درباره تقابل با این تیم به صحبت پرداخت.

برانکو: برای پیروزی به میدان می‌رویم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان، گفت‌: الاهلی تیم قدرتمند و خوبی است و فوتبال منظمی را بازی می‌کند. آنها اخیرا نیز چند بازیکن خوب و خطرناک به تیمشان ‌اضافه کرده‌اند و به خوبی توانسته‌اند خودشان را تقویت کنند. به همین خاطر بازی دشواری برابر آنها داریم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، ادامه‌ داد: برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم برنده این مسابقه باشیم. شناخت خوبی از الاهلی داریم و می‌خواهیم  در بازی رفت سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. ما با یکی از بهترین تیم‌های عربستانی بازی داریم. آن‌ها تعداد زیادی از ملی‌پوشان خود را در اختیار دارند که پتانسیل بالای آن‌ها را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. قانون فوتبال می‌گوید این ورزش و مسابقه قابل پیش بینی نیست.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: الاهلی در سطح خیلی خوبی فوتبال بازی می‌کند و پرسپولیس هم چنین است پس انتظار یک فوتبال با کیفیت را داریم. آنها بازیکنان جدید و کادر فنی خوبی را در اختیار گرفته‌اند. ربروف، سرمربی الاهلی، در دیناموزاگرب و اروپا بازی می‌کرد. نسبت به تفکرات او شناخت دارم. او سعی می‌کند فوتبال هجومی دیناموکیف را به الاهلی بیاورد. رونالدو هم که در این تیم بازی می‌کند، قبل از این در پارتیزان بازی می‌کرد و نسبت به او شناخت دارم.

ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی درباره آینده ربروف در عربستان با توجه به این که خودش در آن جا سرمربیگری کرده است، اضافه کرد: ربروف از اوکراین که یک فوتبال در حال پیشرفت دارد، به عربستان رفته است. در مهمترین تیم اوکراین کار کرد و همان طور که گفتم به نظر می‌رسد می‌خواهد همان تفکرات هجومی را منتقل کند. آنها سعی می‌کنند روش بازی خود را تغییر دهند.

برانکو درباره این که چرا او و باشگاه پرسپولیس از تمام ظرفیت جذب بازیکنان خارجی استفاده نکرده‌اند، گفت: ما یکی از بهترین دروازه‌بان‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران را در اختیار داریم. همین طور آقای گل و بهترین بازیکن دو فصل اخیر ایران برای ما بازی می‌کند. تیمی داریم که در تمام پست‌ها از بازیکنان سطح اول استفاده می‌کند. بازیکنان ما یا ملی‌پوش هستند یا در این سطح قرار دارند. از این جهت مشکلی نداریم. با این وجود برای اطمینان خاطر بیشتر یک دروازه‌بان خارجی خیلی خوب و یک مهاجم خارجی خوب داریم. بشار رسن هم که به تازگی به ما پیوسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه